Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Mijn Gps is een GPSmap 62s. Bij het kompas zie ik op het scherm 1 groot kompas en 1 klein kompas. Wat is eigenlijk het nut van dat kleine kompas? Tevens zie ik ook nog 2 velden met in een veld 2,8 km (waarschijnlijk de afstand tot het volgende punt) en in het andere veld 32. Wat is de betekenins van deze twee velden? Bij kompas heb ik Menu > Wijzig dashboard > Geocaching ingesteld.

Geplaatst

@rend,

Dat is helaas geen antwoord op mijn vragen. Het antwoord op de twee velden heb ik reeds gevonden. Het veld waar 32 in staat zijn het aantal gelogde caches. Blijft nog over de vraag wat het nut is van dat kleine kompas.

Geplaatst (bewerkt)

Gebruik zelf de 62 st. het kleine kompas blijft altijd naar het punt wijzen van de cache begin coordinaten.

Zorgt dat je weer veilig op plaats van beginnen komt. :clown:

Heeft nut bij Multi. Werkt inderdaad alleen in profiel geocaching.

bewerkt door Audicien
Geplaatst

Ik zelf heb ook een 62 maar de kleine compas in het cachedashboard draai bij mij gewoon mee naar het volgende cach waypoint's.

Geplaatst

De geocache moet je dan wel geselecteerd hebben. B.v. als je naar de cache lokatie navigeert.

Als je hierna een waypoint selecteerd geeft het grote kompas dat aan en de kleine blijft de eerste selectie, de geocache coords aanwijzen.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...