Spring naar bijdragen

Opnieuw Inloggen


cirkel

Aanbevolen berichten

Hallo

 

Mischien niets met geocaching specifiek te maken, maar elke keer als ik geocaching.nl wil openen, moet ik opnieuw inloggen. Wordt ik daarna naar geochaching.com doorgelinkt, moet ik weer opnieuw inloggen, en kom ik op het forum terecht, moet ik ook weer inloggen.

Terwijl ik elke keer als ik inlog "onthou mij"' aanvink.

Hoe kan ik dit veranderen, zodat mijn wachtwoorden echt onthouden worden ?

Bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Heb je wellicht een "schoonmaakprogramma" zoals bijv. CCleaner op de computer draaien? Veel van die programma's gooien je cookies in de trashcan, tenzij je specifiek aangeeft, dat je cookies van bepaalde sites wilt bewaren.... En soms maken die programma's bij de opstart van de computer de zaak al schoon en dan kun je iedere keer opnieuw beginnen. Aan de andere kant.... dan zou je daar wellicht op andere sites ook last van moeten hebben.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het kan ook een instelling van je browser zijn. Als je bv. Internet Explorer 8 of 9 gebruikt, dan zou het zo kunnen zijn dat je hebt ingesteld dat de cookies (kleine bestandjes op jouw pc waarin o.a. het wachtwoord wordt onthouden) automatisch worden verwijderd als je de browser sluit.

Kijk in IE maar eens bij je instellingen: Extra - Internetopties - Browsegeschiedenis - Browsegeschiedenis verwijderen bij afsluiten. Als daar een vinkje staat, dan is dat dus het geval.

 

Dat is uit privacy overwegingen op zich een prima instelling, maar niet echt handig voor websites (zoals dit forum) waar je vaak komt. Maar ook daar is een instelling voor. Je kunt namelijk voorkomen dat de cookies van dit forum worden verwijderd door het forum in de Favorieten te zetten (maar dat zul je al wel gedaan hebben) en een vinkje te zetten bij Extra - Internetopties - Browsegeschiedenis - Browsegeschiedenis verwijderen bij afsluiten - Verwijderen - Gegevens van favoriete websites behouden.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...