Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

"Meneer Van Dale Wacht Op Antwoord" is niet eens correct. Wortelen staat gelijk aan Machtverheffen (moet Willie toch wel weten :offtopic: ). De tweedemachtswortel van een getal is gelijk aan hetzelfde getal tot de macht 1/2. In principe komt eerst machtverheffen (dus ook worteltrekken), daarna vermenigvuldigen (dus ook delen; vermenigvuldigen met 2 is delen door een half), daarna optellen (dus ook aftrekken want -2 optellen is gelijk aan 2 aftrekken).

Het moet dus zijn "Wacht Meneer Van Dale Op Antwoord?". In vragende vorm is het wiskundig correct.

Geplaatst
"Meneer Van Dale Wacht Op Antwoord" is niet eens correct. Wortelen staat gelijk aan Machtverheffen (moet Willie toch wel weten  :offtopic: ). De tweedemachtswortel van een getal is gelijk aan hetzelfde getal tot de macht 1/2. In principe komt eerst machtverheffen (dus ook worteltrekken), daarna vermenigvuldigen (dus ook delen; vermenigvuldigen met 2 is delen door een half), daarna optellen (dus ook aftrekken want -2 optellen is gelijk aan 2 aftrekken).

Het moet dus zijn "Wacht Meneer Van Dale Op Antwoord?". In vragende vorm is het wiskundig correct.

Exact. En haakjes hebben overal voorrang op. (Geen kapiteins- commentaar aub)

Geplaatst
"Meneer Van Dale Wacht Op Antwoord" is niet eens correct. Wortelen staat gelijk aan Machtverheffen (moet Willie toch wel weten  :offtopic: ). De tweedemachtswortel van een getal is gelijk aan hetzelfde getal tot de macht 1/2. In principe komt eerst machtverheffen (dus ook worteltrekken), daarna vermenigvuldigen (dus ook delen; vermenigvuldigen met 2 is delen door een half), daarna optellen (dus ook aftrekken want -2 optellen is gelijk aan 2 aftrekken).

dus!

de meisjes van Dronten wachten op een andre? ?

lol de wiskunde kant slaapt nu van de bende!

jolanda

Geplaatst
dus!

de meisjes van Dronten wachten op een andre? ?

lol de wiskunde kant slaapt nu van de bende!

jolanda

Nee:

Wachten de Meisjes Van Den haag Op Anderen?

(Waar in de wereld ligt Dronten? :offtopic: )

Geplaatst (bewerkt)

Lieden!

Zullen we cachen toegankelijk houden voor een ieder en niet alleen voorbehouden aan diegenen die Hogere Wiskunde hebben gestudeerd?

Dank namens een Alpha klant die geen reet van Bèta snapt en dat ook niet wenst te snappen (vraag maar aan mijn wiskunde leraar van 25 jaar geleden!) :offtopic:

bewerkt door Team VDE
Geplaatst
Lieden!

Zullen we cachen toegankelijk houden voor een ieder en niet alleen voorbehouden aan diegenen die Hogere Wiskunde hebben gestudeerd?

Dank namens een Alpha klant die geen reet van Bèta snapt en dat ook niet wenst te snappen (vraag maar aan mijn wiskunde leraar van 25 jaar geleden!)  :offtopic:

Ik denk dat hier voldoende meningen over gegeven zijn. Er zijn caches die moeilijk zijn, zij het door klimwerk, zij het door beter rekenwerk, zij het door stevig puzzelwerk. En er zijn caches waar je alleen maar naar toe hoeft te gaan, te bukken en te rapen (en dan doel ik NIET specifiek op micro's voordat we daar weer een stortvloed over krijgen). Voor ieder wat wils dus.

Het is een volstrekte illusie om te denken dat je alle caches kunt doen. Dat is voorbehouden aan een enkeling die voldoende tijd en kennis heeft.

In mijn hoofd ben ik bezig met een cache waarbij natuurkunde op HAVO niveau onontbeerlijk is. Die is dus niet voor iedereen. So be it. Nergens staat dat dit niet mag.

Verder mag van mij het draadje wel weer wat meer on-topic. Meneer van Dale Wacht op de Bus naar Dronten kan wat mij betreft richting slowchat.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...