profplof Geplaatst 19 december 2012 Share Geplaatst 19 december 2012 ik kan al twee dagen niet meer in de chat komen, ligt deze er uit of ligt het probleem bij mij. ik heb het geprobeerd op 2 computers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
technetium Geplaatst 19 december 2012 Share Geplaatst 19 december 2012 Het probleem ligt niet alleen bij jou. Ik kan ook niet in de chat komen. Tc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
elmo1979 Geplaatst 19 december 2012 Share Geplaatst 19 december 2012 De chat ligt eruit inderdaad ik wacht zelf ook al een poosje op verbetering Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JandeBeHanger Geplaatst 19 december 2012 Share Geplaatst 19 december 2012 De chat s dood! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
@rend Geplaatst 19 december 2012 Share Geplaatst 19 december 2012 Je kunt hier toch ook gewoon kletsen. Het café zit vol met mensen die alleen maar kletsen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xight Geplaatst 12 februari 2013 Share Geplaatst 12 februari 2013 Enkele malen "refreshen wilde bij mij wel helpen *gebruik F5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Tammo Geplaatst 12 februari 2013 Share Geplaatst 12 februari 2013 Ik kan er gewoon in. En ik kon er ook nog uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlindertje Geplaatst 12 februari 2013 Share Geplaatst 12 februari 2013 Dat zijn belangrijke voorwaarden voor een gezond sexleven. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden