Spring naar bijdragen

Leuke Fanatieke Cacher In Noord-Holland Gezocht


Aanbevolen berichten

Er is wat negatieve journalistiek bedreven de laatste tijd, dus kan een positieve impuls geen kwaad. Ik ben door een lokale RTV zender benaderd (niet in onze regio) n.a.v. mijn artikel "Het nieuwe schatzoeken: Geocachen" op IkPromoot.nl. Voor een programma is men op zoek naar een leuke persoonlijkheid die helemaal gek is van Geocachen en in Noord-Holland woont en actief is. Is er iemand die jullie kennen in dit profiel past? Dan hoor ik dat graag zodat ik contact kan zoeken. Voor eventuele persoonlijke contactgegevens kun je een PB sturen. BVD!

 

PS ik heb deze vraag ook gepost in het onderwerp Hobby in diskrediet gebracht, maar daar is het ws off-topic, vandaar dit nieuwe draadje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

even off topic..

 

heb je stukje gelezen, leuk verhaaltje. Alleen ben het toch niet helemaal eens met 1 zin...Een account aanmaken op geocaching.nl geeft je niet [meer] toegang tot alle noodzakelijke informatie om op pad te gaan. De nieuwe caches worden volgens mij al een tijdje niet meer bijgewerkt...Een account of geocaching.com geeft je wel alle noodzakelijk informatie om op pad te gaan.

 

Ik geeft toe, een account op gc.nl is wel handig, maar niet genoeg...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...