Tovenaartje Geplaatst 16 december 2012 Share Geplaatst 16 december 2012 In de auto? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 16 december 2012 Share Geplaatst 16 december 2012 Nee joh, in de hand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 16 december 2012 Share Geplaatst 16 december 2012 Oh, dat klinkt al een stuk praktischer Eens kijken of ik het voor elkaar ga krijgen om de laatste 4 logjes te schrijven voordat ik in slaap val. Het is tenslotte bijna bedtijd. Heeft er nog iemand inspiratie voor leuke logs? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 16 december 2012 Share Geplaatst 16 december 2012 Volk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 16 december 2012 Share Geplaatst 16 december 2012 Goedenavond Od. Wil je wat drinken? En heb je toevallig inspiratie voor 1 van mijn nog te loggen caches? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 16 december 2012 Share Geplaatst 16 december 2012 Hoi Tovje. Graag, een whiskey gaat er wel in. Ik hoor dat je in je eentje 7 caches hebt gevonden aan de rand van Nederland. Lange dag dus. Kan ik een log adviseren voor een cache die ik niet ken? Dan moet ik fantaseren en dat ben ik niet gewend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 16 december 2012 Share Geplaatst 16 december 2012 Died is ook best goed in logjes. Misschien dat die kan helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 16 december 2012 Share Geplaatst 16 december 2012 1 whisky voor Od. Het zwaarste is nog de logjes schrijven. Om 1 of andere reden lukt het me niet om te loggen met TFTC of iets dergelijke. En op weg naar die uithoek kon ik nog lekker in het cafe hangen. Op de terugweg bleek de accu van de laptop helaas wat aan de kleine kant (was toch echt vol meegegaan, maar blijkbaar is 2 keer 2 1/2 uur toch niet haalbaar). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 16 december 2012 Share Geplaatst 16 december 2012 Maar vertel, om welke cache gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 16 december 2012 Share Geplaatst 16 december 2012 Nu nog Kikker hoort geluid en 12/12. Beiden van de kikkers. Om 1 of andere reden daalt mijn nog uit te delen hoeveelheid favo's vandaag nogal drastisch. Geen flauw idee hoe dat nou weer zou kunnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 16 december 2012 Share Geplaatst 16 december 2012 Te weinig oppikkers gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 16 december 2012 Share Geplaatst 16 december 2012 Maar met de hulplijn die ik had, is toch elke cache een oppikker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 16 december 2012 Share Geplaatst 16 december 2012 Mijn veldtelwerk klopte in ieder geval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 16 december 2012 Share Geplaatst 16 december 2012 Iedere cache is met hulp uit café het Opkikkertje een oppikkertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 16 december 2012 Share Geplaatst 16 december 2012 Ik heb dus eigenlijk alleen maar oppikkertjes gedaan. Want ik had een kikkertje als hulplijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten