Helmine Geplaatst 16 december 2012 Share Geplaatst 16 december 2012 Zijn er caches daar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 16 december 2012 Share Geplaatst 16 december 2012 Even op Google Earth kijken als je de cachefinder hebt ingeschakeld. Zie je zo de caches liggen. Bijvoorbeeld GC10QZ6. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 16 december 2012 Share Geplaatst 16 december 2012 Eerste exploratie gaf aan dat er 70 caches in Shanghai zijn, maar dat daar ook veel bijzitten waarvoor je emt het openbaar vervoer moet. En aangezien ons Chinees niet zo sterk is... Moet ook nog de coordinaten van de hotels opzoeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 16 december 2012 Share Geplaatst 16 december 2012 He Od, die ziet er best leuk uit. Wanneer gaan we? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 16 december 2012 Share Geplaatst 16 december 2012 He Od, die ziet er best leuk uit. Wanneer gaan we? Oeps, daar overval je me mee. Even een uitvlucht bedenken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 16 december 2012 Share Geplaatst 16 december 2012 En waarschijnlijk niet eens erg ver van ons hotel.... Even nog eens goed naar de schaal kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 16 december 2012 Share Geplaatst 16 december 2012 Ik wil pas op 31 december harde BOEMEN horen!Die lunch ruikt lekker! Ik schuif aan. Helaas, helaas... voor mij géén kruiden, hoor! Zelfs in mild zit al teveel.... Zojuist bericht gekregen dat we allemaal de groeten krijgen van Johannes... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 16 december 2012 Share Geplaatst 16 december 2012 Even wat gemist blijkbaar. Johannes de Loper, wie is dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 16 december 2012 Share Geplaatst 16 december 2012 Johannes is de aangespoelde bultrug. Héél veel 12-12-12 eventgangers hebben woensdag op de dijk gestaan om een klein beetje Johannes te mogen zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 16 december 2012 Share Geplaatst 16 december 2012 (bewerkt) Helaas heeft Johannes het niet gered. Ik heb soortgenoten van dichtbij mogen zien. Prachtige dieren. 16 december 2012 bewerkt door Helmine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 16 december 2012 Share Geplaatst 16 december 2012 Dus hij heette Johannes en heeft de strijd verloren net als die andere Johannes in TVOH. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 16 december 2012 Share Geplaatst 16 december 2012 Ik durf het bijna niet te vragen, maar met zoveel cache ervaring alhier zou er toch zomaar iemand kunnen zijn die kan helpen.... Wie weet er leuke caches in Shanghai, Lijiang, Xizhou,en Yangshuo? We gaan volgende week zaterdag de lucht in Als je rond 21:20 een grote BOEM hoort, zijn wij dat Neem je een hoop TB's en coins mee om achter te laten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 16 december 2012 Share Geplaatst 16 december 2012 er gaan TBs en coins mee, moet er ook nog wat activeren, maar achterlaten.... Dat weet ik nog zo net niet. Geen idee wat de verdwijn-snelheid in China is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 16 december 2012 Share Geplaatst 16 december 2012 Ik ga alvast maar een potje met munt zetten. Tov zal langzamerhand wel aan het sporen zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 16 december 2012 Share Geplaatst 16 december 2012 Zou ze wat gevonden hebben? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten