Helmine Geplaatst 1 december 2012 Share Geplaatst 1 december 2012 Yep! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 1 december 2012 Share Geplaatst 1 december 2012 Kwaaaooook, burp 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 1 december 2012 Share Geplaatst 1 december 2012 Thex, gedraag je, zo krijg je een hele stapel minnetjes. Eigelijk jammer dat je er maar 1 per post mag uitdelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 1 december 2012 Share Geplaatst 1 december 2012 Girrrllll power 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 1 december 2012 Share Geplaatst 1 december 2012 Ja maar......Hoe zit het dan met de opbouw van krediets Als iemand nou een post schrijft die iedereen geweldig vindt? Dan gaat iedereen natuurlijk direct stemmen en dan verdien je in één klap misschien wel 98 punten....toch? Euhmmm...misschien....toch wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 1 december 2012 Share Geplaatst 1 december 2012 Och nee toch, zijn er weer nieuwe puntjesjagers gecreerd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 1 december 2012 Share Geplaatst 1 december 2012 Yep! Dát bedoel ik! Wil ik nu of Moet ik nu of Is het Sinterklaas of Ik wéét het even niet meer! Mag ik even ontzettend hard huilen? 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 1 december 2012 Share Geplaatst 1 december 2012 Nou vooruit dan maar. Maar niet te lang he. Anders wordt het hier zo'n natte bende. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 1 december 2012 Share Geplaatst 1 december 2012 VMN en ik bekijken een afwasmachine. Verkoper bemoeit zich ermee: dat is niks hoor, koop toch een echte. Hoezo? Zit geen waterstop op, dat ding gaat binnen de kortste keren lekken. Waarom verkopen jullie hem dan? Nou, er zijn mensen die geen geld willen uitgeven. Maar ik heb zelf nog een slang met waterstop. Die kun je niet gebruiken. Dat zal ik eerst eens vragen aan fam, die heeft verstand van dingen die kapot gaan. Die andere machine is veel beter. Is wel drie keer zo duur, daar gaan we nog even over denken. Zou ik niet doen, vandaag is hij in de aanbieding. Dat weerhoudt mij er niet van een weloverwogen keuze te maken. Nou, je moet het zelf weten, ik heb je gewaarschuwd. Goedemiddag meneer eikel van de BCC. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hooningkorf Geplaatst 1 december 2012 Auteur Share Geplaatst 1 december 2012 ik heb een Reputatie: 2 is dit nou goed of juist fout ? ik heb een Reputatie: 2 is dit nou goed of juist fout ? tjetje thex heeft er 49 ik heb een Reputatie: 2 is dit nou goed of juist fout ? ik heb een Reputatie: 2 is dit nou goed of juist fout ? tjetje thex heeft er 49 moooooo bird.nl - 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Birdie.NL Geplaatst 1 december 2012 Share Geplaatst 1 december 2012 Hoe kan dat nou weer? Ik hou juist van opbouwende kritiek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 1 december 2012 Share Geplaatst 1 december 2012 (bewerkt) Ik óók. Ik ben altijd mega aan het opbouwen Euhmm....hoeveel sta ik in de min? Od: De stamgasten willen graag de nieuwe vaatwasser van VMN Zien! Stuur eens een foto, please 1 december 2012 bewerkt door de kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hooningkorf Geplaatst 1 december 2012 Auteur Share Geplaatst 1 december 2012 (bewerkt) ik vraag mij af hoe je aan die punten komt ? heeeee kikker heeft er vier 4 <--- 1 december 2012 bewerkt door hooningkorf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 1 december 2012 Share Geplaatst 1 december 2012 Ik heb er 16. Waar heb ik dat aan te danken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hooningkorf Geplaatst 1 december 2012 Auteur Share Geplaatst 1 december 2012 helmina 0 nul lees ik het nou goed ja inderdaad jahoor 0 :dribble: HOE KAN DAT NOU ???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten