Akela&Co Geplaatst 4 april 2004 Geplaatst 4 april 2004 Ik heb nu zo'n meetpunt gevonden en op de foto gezet, hoe moet ik die nu loggen ? Akela
Akela&Co Geplaatst 26 april 2004 Auteur Geplaatst 26 april 2004 Ik heb de hele lijst uitgeprint (cartridge gelijk leeg), ik zou dus echt willen weten hoe je moet loggen. In de uitleg is me dat dus echt niet duidelijk. Help svp Akela
Twumi Geplaatst 26 april 2004 Geplaatst 26 april 2004 Voor zover ik weet, is er (nog) geen mogelijkheid om Nederlandse RD punten te loggen. Er is nog geen database ingericht om deze gegevens en foto's op te slaan. Zie ook deze link.
mgr Geplaatst 26 april 2004 Geplaatst 26 april 2004 Zie ook eens: http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...s.aspx?ID=20634
Twumi Geplaatst 26 april 2004 Geplaatst 26 april 2004 Ja, die ken ik. Daar kun je inderdaad 1 RD punt loggen. Aangezien dit een cache op zich is, mag je hem dus maar 1 keer loggen. Maar goed, das beter dan helemaal niet! Deze zogenaamde locationless caches worden ook niet meer goedgekeurd.
team pc7 Geplaatst 14 september 2007 Geplaatst 14 september 2007 Ik heb ook een aantal meetpunten op de foto zet, mara het lukt niet om ze te uploaden....het lukt me niet eens in te loggen. Wat zou er aan de hand zijn?
Wammus Geplaatst 14 september 2007 Geplaatst 14 september 2007 Ik heb ook een aantal meetpunten op de foto zet, mara het lukt niet om ze te uploaden....het lukt me niet eens in te loggen.Wat zou er aan de hand zijn? Misschien omdat die cache gearchiveerd is?
team pc7 Geplaatst 14 september 2007 Geplaatst 14 september 2007 nee, het is geen cache, maar een RD meetpunt. staat ook nog als een niet ontdekt, groen puntje op de kaart! het lukt me ook niet in te loggen op de RD pagina, krijg dan steeds de melding dat ik cookies moet verwijderen, doe dat dan ook, maar krijg steeds weer een wit scherm.
Team 16 Geplaatst 14 september 2007 Geplaatst 14 september 2007 nee, het is geen cache, maar een RD meetpunt.staat ook nog als een niet ontdekt, groen puntje op de kaart! het lukt me ook niet in te loggen op de RD pagina, krijg dan steeds de melding dat ik cookies moet verwijderen, doe dat dan ook, maar krijg steeds weer een wit scherm. Je bedoelt op deze site: http://www.geogames.nl/meetpunten/? Ik weet niet wat er dan aan de hand kan zijn, ik kan er gewoon inloggen.
team pc7 Geplaatst 14 september 2007 Geplaatst 14 september 2007 ja, op die site bedoel ik idd. ik kan (met mijn gegevens) er niet in. en was nog wel zo trots dat ik 2 stipjes kon wegwerken.....
lieuwe Geplaatst 14 september 2007 Geplaatst 14 september 2007 Volgens mij moet je juist je cookies inschakelen...
Team 16 Geplaatst 14 september 2007 Geplaatst 14 september 2007 Ik heb hier alle cookies weggegooid en de browser zo ingesteld dat deze geen cookies meer accepteer. Ik krijg dan een melding "Login succesvol" en vervolgens ben ik niet ingelogd. Ik krijg verder geen foutmeldingen of zo.
perebieje Geplaatst 4 november 2007 Geplaatst 4 november 2007 hallo hier nog een nieuwkomer na eerst wat cache's te hebben gelogd, wilde ik ook wat meetpunten met foto loggen zeker als ze als nog niet bezocht op staan heeft dat iets biezonders het is ook mij niet gelukt wat me op valt; ik kan op geocaching.nl en op geocaching.com inloggen maar op geogames.nl niet heb je hier weer een extra registratie nodig?
Aanbevolen berichten