Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• 4 weeks later...
Geplaatst

Ik heb de hele lijst uitgeprint (cartridge gelijk leeg), ik zou dus echt willen weten hoe je moet loggen. In de uitleg is me dat dus echt niet duidelijk.

Help svp

Akela

Geplaatst

Voor zover ik weet, is er (nog) geen mogelijkheid om Nederlandse RD punten te loggen. Er is nog geen database ingericht om deze gegevens en foto's op te slaan. Zie ook

deze link.

Geplaatst

Ja, die ken ik. Daar kun je inderdaad 1 RD punt loggen. Aangezien dit een cache op zich is, mag je hem dus maar 1 keer loggen. Maar goed, das beter dan helemaal niet!

Deze zogenaamde locationless caches worden ook niet meer goedgekeurd.

• 3 years later...
Geplaatst
:thumbdown: Ik heb ook een aantal meetpunten op de foto zet, mara het lukt niet om ze te uploaden....het lukt me niet eens in te loggen.

Wat zou er aan de hand zijn?

Misschien omdat die cache gearchiveerd is?

Geplaatst

:thumbdown: nee, het is geen cache, maar een RD meetpunt.

staat ook nog als een niet ontdekt, groen puntje op de kaart!

het lukt me ook niet in te loggen op de RD pagina, krijg dan steeds de melding dat ik cookies moet verwijderen, doe dat dan ook, maar krijg steeds weer een wit scherm.

Geplaatst
:thumbdown: nee, het is geen cache, maar een RD meetpunt.

staat ook nog als een niet ontdekt, groen puntje op de kaart!

het lukt me ook niet in te loggen op de RD pagina, krijg dan steeds de melding dat ik cookies moet verwijderen, doe dat dan ook, maar krijg steeds weer een wit scherm.

Je bedoelt op deze site: http://www.geogames.nl/meetpunten/?

Ik weet niet wat er dan aan de hand kan zijn, ik kan er gewoon inloggen.

Geplaatst

Ik heb hier alle cookies weggegooid en de browser zo ingesteld dat deze geen cookies meer accepteer.

Ik krijg dan een melding "Login succesvol" en vervolgens ben ik niet ingelogd. Ik krijg verder geen foutmeldingen of zo.

• 1 month later...
Geplaatst

hallo

hier nog een nieuwkomer

na eerst wat cache's te hebben gelogd, wilde ik ook wat meetpunten met foto loggen

zeker als ze als nog niet bezocht op staan heeft dat iets biezonders

het is ook mij niet gelukt

wat me op valt; ik kan op geocaching.nl en op geocaching.com inloggen maar op geogames.nl niet

heb je hier weer een extra registratie nodig?

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...