bastos Geplaatst 16 november 2012 Share Geplaatst 16 november 2012 Ik heb van garmin osm routeerbare kaart opgeladen (benelux)en deze op een sd kaart geplaatst,wanneer ik de map open staat er garmin,deze open ik en dan staat er gmapsupp .Tot dus is alles oké. Wanneer ik nu een kaart laat aan maken van spanje en die is klaar ,open ik deze via ontzippen en staat er gmapsupp. Ik hermoem deze naar gmapsupp(spanje)en plaats deze op een sd kaart. Wannneer ik nu mijn gps open op de kaarten zie ik deze staan,maar ze staan allebei op osm generic routable,dus ik kan niet zien welke de kaart van de benelux en welke van spanje.Dus mijn vraag is bestaat er een methode om te achter halen welke wie is?. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Birdie.NL Geplaatst 16 november 2012 Share Geplaatst 16 november 2012 Bastos, Beide kaarten hebben een zelfde family id. Lees even dit draadje om te lezen hoe je dit aanpast. Daarna moet je beide kaarten kunnen zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bastos Geplaatst 16 november 2012 Auteur Share Geplaatst 16 november 2012 Ik kan de kaarten allemaal zien en openen,maar dat was mijn vraag niet. Hoe kan ik weten welke kaart van de benelux was en welke van spanje,DAT IS DE VRAAG???.......¿¿..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StefandD Geplaatst 16 november 2012 Share Geplaatst 16 november 2012 (bewerkt) Met JaVaWa Device Manager kan je de naam van een kaartenset aanpassen. gmapsupp kan je bv hernoemen naar osm benelux en de andere naar osm spanje. 16 november 2012 bewerkt door StefandD Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Birdie.NL Geplaatst 16 november 2012 Share Geplaatst 16 november 2012 Rustig maar - als je nu eens JavaWa gebruikt zul je zien dat je naast het kaart id ook de computer- en toestelnaam voor de kaart kunt aanpassen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bastos Geplaatst 16 november 2012 Auteur Share Geplaatst 16 november 2012 Dank u allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden