MarcoDomi Geplaatst 13 november 2012 Geplaatst 13 november 2012 Hoihoi, OEPS, ik heb een cache onterecht gelogd.. En dus staan er te veel finds op mijn naam. Ik heb het logje al verwijderd. Helaas wordt mijn totaal niet aangepast... Wat doe ik fout? Ik heb gelogd via mijn telefoon, en via de computer het logje verwijderd. Is dat de fout? Hoe herstel ik dit? Ik wil natuurlijk niet vals spelen :-) Voordeel: weer een cache in de buurt die ik nog kan doen :-) Liefs Domi
MacDD Geplaatst 13 november 2012 Geplaatst 13 november 2012 Cache doen en logje opnieuw aanpasen? Of gewoon even wachten
Birdie.NL Geplaatst 13 november 2012 Geplaatst 13 november 2012 Even naar je profiel en statistieken gaan: http://www.geocaching.com/my/statistics.aspx Druk op "Update my statistics" en dan zou het weer goed moeten staan.
Vlindertje Geplaatst 13 november 2012 Geplaatst 13 november 2012 Ik wil natuurlijk niet vals spelen :-) Hoe kun je in vredesnaam valsspelen bij geocaching?
De Haelder Geplaatst 13 november 2012 Geplaatst 13 november 2012 (bewerkt) Ik wil natuurlijk niet vals spelen :-) Hoe kun je in vredesnaam valsspelen bij geocaching? Ik ben bijna geneigd om hier antwoord op te gaan geven 13 november 2012 bewerkt door De Haelder
MarcoDomi Geplaatst 13 november 2012 Auteur Geplaatst 13 november 2012 Bedankt allemaal! Die "update my statistics" heb ik niet kunnen zien, maar het staat weer goed!
MarcoDomi Geplaatst 14 november 2012 Auteur Geplaatst 14 november 2012 Enneh... heb 'm vanmiddag maar meteen even gezocht en gevonden
Kiki Geplaatst 2 april 2013 Geplaatst 2 april 2013 Valsspelen is wel iets heel anders dan per ongeluk de verkeerde cache loggen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden