MarcoDomi Geplaatst 7 november 2012 Geplaatst 7 november 2012 (bewerkt) Hoi allemaal, als beginner wil ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel info opzoeken, maar.. ik krijg de zoekfunctie niet aan de praat! Sorry voor misschien allerlei overbodige en dubbele vragen. Ik typ bv in puzzelen in het zoekveld, zet dan het pijltje op "forum" en klik dan op het vergrootglas.. Maar krijg dan de melding "fatal error occurred...".. Wat doe ik fout? Liefs Domi 7 november 2012 bewerkt door MarcoDomi
Bloodwoosj Geplaatst 7 november 2012 Geplaatst 7 november 2012 Je doet helemaal niks fout. de foutmelding die je krijgt lijkt dezelfde oorzaak te hebben als de reeds enige tijd geleden in een ander draadje gemelde foutmelding die je krijgt als je op "bekijk nieuwe inhoud" klikt. En ik had uit dat andere draadje begrepen dat er gewacht wordt op een oplossing. Misschien komt die met Sint Juttemis ;-) Greetz Bloodwoosj.
de-fam Geplaatst 12 november 2012 Geplaatst 12 november 2012 Als je hem op "google site zoeken" zet, Dan krijg je ook draadjes te lezen van het forum.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden