Geoman Geplaatst 3 juni 2002 Share Geplaatst 3 juni 2002 In het programma ´5 in het land´ legt hij uit wat geocaching is. Hawkeyes meldde dat de uitzending mogelijk om 22h00 wordt herhaald. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast 90-1015262279 Geplaatst 3 juni 2002 Share Geplaatst 3 juni 2002 Leuk item! Bedankt voor de tip, we schakelden pas middenin (?) het item in, dus vanavond gaan we een poging wagen 'm in z'n geheel te bekijken. Zenz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ralph Geplaatst 3 juni 2002 Share Geplaatst 3 juni 2002 Ook ik schakelde een beetje te laat in maar vond het er ook erg leuk uitzien! Top Hawkeyes & Gimli!! Ralph :laugh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zwerver Geplaatst 3 juni 2002 Share Geplaatst 3 juni 2002 22:04 Per direct ingeschakeld! Opnamen van Hemelvaartsdag of niet. Ik heb jullie toen net gemist op een cache. ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
remco.1971 Geplaatst 3 juni 2002 Share Geplaatst 3 juni 2002 zijn idd hemelvaart opnames...weet alleen niet zeker of het om tien uur herhaald is.... Hier linkje naar het programma op internet.... aan eind van dit deel van uitzending Edited By Hawkeyes on juni 04 2002 at 01:42 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vanlinde Geplaatst 4 juni 2002 Share Geplaatst 4 juni 2002 Leuk item! Net nog even de uitzending via internet bekeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Krix Geplaatst 4 juni 2002 Share Geplaatst 4 juni 2002 Leuk om te zien. Ik heb alleen een waarschuwing aan het begin gemist in de trand van: Warning. Spoilers may be included in the following newsitem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lex Geplaatst 4 juni 2002 Share Geplaatst 4 juni 2002 Leuk om te zien, al was het via internet wel een heel klein beeld. Maar prachtig dat ik ook hier in Malta zo'n uitzending kan volgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vrolijk Geplaatst 4 juni 2002 Share Geplaatst 4 juni 2002 Leuk om nog even te zien. :alien: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
remco.1971 Geplaatst 4 juni 2002 Share Geplaatst 4 juni 2002 Leuk om te zien. Ik heb alleen een waarschuwing aan het begin gemist in de trand van:Warning. Spoilers may be included in the following newsitem. ...gebruik de spoilers maar...dan kom je niet echt goed uit... we hebben hier en daar behoorlijk geplakt en geknipt in de 1,5 uur tape die we hadden... Maar dat was natuurlijk al bekend.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gimli Geplaatst 5 juni 2002 Share Geplaatst 5 juni 2002 toch wel knap als je wat met deze spoilers kan hoor :-) maar have fun :-p was in ieder geval een hoop lol! groeten, Gimli Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden