sylmarke Geplaatst 22 oktober 2012 Geplaatst 22 oktober 2012 Ik heb een Garmin GPSmap 60CSx, ik heb wel een kaart en kompas met rode pijl. Maar helaas geen kaart waar de straten of boslaantjes op staan, dus we lopen alleen op de rode pijl. Wat niet zo makkelijk is. Ik heb van alles geprobeerd, data velden bekeken, instellingen enzv. Hoe krijg ik deze weer terug?? Wie o wie kan ons helpen. Sylmar. 1
antarctica Geplaatst 22 oktober 2012 Geplaatst 22 oktober 2012 Zit het micro sd kaartje goed vast? Antarctica
topzoekertje Geplaatst 22 oktober 2012 Geplaatst 22 oktober 2012 Zie je het kaartbestand wel als je de GPS aansluit op de PC ? Het bestand heet GPSMAPUPP.img.
Martijn&Martine Geplaatst 22 oktober 2012 Geplaatst 22 oktober 2012 (bewerkt) Is de basiskaart nog wel te zien, dus de kaart met alleen de hoofdwegen? VOORBEELD In dat geval even op MENU drukken, naar de i in het bolletje gaan, weer op MENU drukken en "toon topokaart" selecteren. Mocht je er niet uit komen dan moet je maar even een PB sturen. 22 oktober 2012 bewerkt door Martijn&Martine
Peetee Geplaatst 23 oktober 2012 Geplaatst 23 oktober 2012 Ik heb een Garmin GPSmap 60CSx, ik heb wel een kaart en kompas met rode pijl. Maar helaas geen kaart waar de straten of boslaantjes op staan, dus we lopen alleen op de rode pijl. Wat niet zo makkelijk is. Ik heb van alles geprobeerd, data velden bekeken, instellingen enzv. Hoe krijg ik deze weer terug?? Wie o wie kan ons helpen. Sylmar. Zit het micro sd kaartje goed vast? Antarctica Wat inderdaad wel eens wil gebeuren, is dat het sd kaartje (vind je in het batterijenvak) iets verschuift. Als je dat even los haalt, iets verschuift en weer vast zet, dan is het probleem vaak weer verholpen.
sylmarke Geplaatst 23 oktober 2012 Auteur Geplaatst 23 oktober 2012 (bewerkt) De kaart van mijn GPS is weer terug, ik heb een bevriende expert ernaar laten kijken, hij heeft jullie suggesties zeker mee genomen naar de oplossing daarvan. Ik wil jullie bedanken voor het meedenken. Vriendelijke groeten. team sylmarke. 23 oktober 2012 bewerkt door sylmarke
antarctica Geplaatst 23 oktober 2012 Geplaatst 23 oktober 2012 Ik ben wel benieuwd wat het probleem nou was. Antarctica
sylmarke Geplaatst 23 oktober 2012 Auteur Geplaatst 23 oktober 2012 Ha ha ha met schaamrood op de kaken moet ik bekennen dat het mijn eigen schuld was. Dat krijg je wanneer je als leek aan een gps gaat rommelen, voordat je de handleiding eerst hebt gelezen. 1* probleem, pas geleden zijn we wezen cachen in Duitsland, dus ander kaartje erin (geleend) toen mijn kaartje weer terug gezet na afloop niet goed vastgezet. 2 * probleem Mijn GPS per ongeluk op autoroute gezet en de afstand op zo ver mogelijk. Op nachtstand gezet ga zo maar door. Maar toch van de week een prachtige herfstcache gemaakt en dat alleen met de rode pijl, en ook nog de cache gevonden. vriendelijke groeten. team sylmarke
Peetee Geplaatst 23 oktober 2012 Geplaatst 23 oktober 2012 Maar toch van de week een prachtige herfstcache gemaakt en dat alleen met de rode pijl, en ook nog de cache gevonden. Och ja, op zich gaat dat ook prima, hoewel navigeren met een kaart prettiger is. Maar mooi dat het allemaal opgelost is.
maca_en_niels Geplaatst 24 oktober 2012 Geplaatst 24 oktober 2012 Hoi Syl, Je had ons ook gewoon kunnen bellen hoor!
Aanbevolen berichten