Spring naar bijdragen

Welke Gps


kimo1980

Aanbevolen berichten

wie kan mij helpen

ik wil graag weten wat de beste gps en een beetje een redelijke prijs is om te cachen

ik weet dat dat voor iedereen weer anders is maar toch wil ik het vragen

een vriend van mij heeft de etrex 20 maar dat vind ik niet egt een handig ding misschien omdat het geen tochscreen heeft en ik wil wel graag papierloos cachen

max ongeveer 300.00 daar moet je toch wel wat goeds voor kunnen kopen dacht ik

alle tips zijn welkom alvast bedankt

groeten kimo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Dan heb je voldoende criteria om op kieskeurig.nl een weloverwogen keuze te maken. Geef daar maximaal 300 euro aan, en vink 'touchscreen' aan. Uit de overgebleven selectie kun je kiezen. Vink de mogelijke keuzes aan, kies 'vergelijken' en bekijk de verschillen. Lees de reviews, bekijk of er een paperless optie is en bestel het apparaat van je keuze. De vraag zoals je 'm nu stelt levert alleen maar antwoorden op als 'ik heb die-en-die, die is goed'.

bewerkt door Goonies Oosterhout
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben zelf ook aan het oriënteren voor een andere GPS. Maar juist een van de dingen die ik niet wil is een touchscreen. Dit om de reden dat het mij te gevoelig is voor beschadiging. Mij huidige etrex zit ook meer dan de helft van de tijd gewoon tussen de rommel in mijn tas of anders in mijn broekzak tussen de sleutels.

 

Ik denk als ik geen angst zou hebben hier voor dat ik dan wel met een app op zo een moderne telefoon ging speuren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...