Spring naar bijdragen

Ik Weet Niet Hoe Het Werkt.


mineraal

Aanbevolen berichten

Wij Team Mineraal hebben nu al 2x achter elkaar een TB gevonden die niet gelogd is. Ik heb de eigenaren wel een mailtje gestuurd en waren blij dat ze weer boven water waren. Maar wij kunnen ze nu ook niet loggen dat deze TB in onze handen is en waar ze gevonden zijn. Ik heb alles gelezen over TB loggen ook als ze niet gemeld zijn , Maar dat werkt niet. Wie weet raad.

Groet Team Mineraal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ja het is gelukt zo eenvoudig is dat. Ja als je het weet hoe het werkt. 2 dagen bezig geweest om het op te zoeken.

Beukenootje nogmaals bedankt.

Groet Team Mineraal

bewerkt door mineraal
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Goonies Oosterhout Een TB komt uit Duitsland. Maar als ik de weg van de TB bekijk heeft iedereen hem gezien maar niet meegenomen. En de laatste logger heeft hem in Duitsland gedropt. En daarna is het een raar spoor en is hij in Nederland waar hij al een poosje ligt. De tweede TB schijnt al een poos weg te zijn. De eigenaren vonden het erg leuk dat hij weer boven water was.

Groet Team Mineraal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat begrijp ik. M.i. is het, ongeacht de geschiedenis van de trackable, de eerste stap. Eerst vragen aan degene die hen virtueel in handen heeft, note hierover op de tb-pagina, wachten (wat mij betreft een maand) en daarna pas grabben met je verhaal daarover in de log.

 

Zit de trackable in de verkeerde cache (virtueel), dan note op tb-pagina, wachten (maand ofzo) en daarna grabben met uitleg in je log.

 

Als een tb een tijdje ' in de wacht staat' en dit netjes in een note vermeld wordt, zal daar niemand slechter van worden. Tevens bied je de administratie de kans om de tb weer in te halen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Probleempje; als ik een gevonden cache wil toevoegen, komt mijn tablet met de melding "aanpassen watchlist is mislukt" Iemand enig idee hoe dit is op te lossen?

 

Edit: (Nadat ik je vraag nog eens had doorgelezen bleek dat mijn antwoord niet van toepassing was op jouw vraag. Dus mijn eerste antwoord verwijderd :bag: )

Staat die cache soms al op je watchlist en probeer je hem nogmaals toe te voegen of is de cache al gearchiveerd?

bewerkt door Bob'ke
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...