golddiggers2645 Geplaatst 29 maart 2014 Share Geplaatst 29 maart 2014 Hoe maak je zo'n quote zoals zij maakte net? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcoDomi Geplaatst 29 maart 2014 Share Geplaatst 29 maart 2014 Hoe maak je zo'n quote zoals zij maakte net? Je hebt rechtsonder een knopje quote zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
golddiggers2645 Geplaatst 29 maart 2014 Share Geplaatst 29 maart 2014 Oke haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eftelaar Geplaatst 21 september 2015 Share Geplaatst 21 september 2015 Ik heb sinds kort een Sony Xperia M2 en ik heb ruzie met WhereYouGo. De eerder genoemde map is niet te vinden hoor. Iemand enig idee of en hoe het wel gaat lukken met dit toestel?? Het lijkt me namelijk wel leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StefandD Geplaatst 21 september 2015 Share Geplaatst 21 september 2015 Plaats het gwc-bestand (de cartridge) die je gedownload hebt in de map \WhereYouGo\ in het interne geheugen van je telefoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eftelaar Geplaatst 21 september 2015 Share Geplaatst 21 september 2015 Ja, gelukt! Dankjewel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden