Spring naar bijdragen

Zuinig Op Gevonden Caches


limy

Aanbevolen berichten

Door een seleckt groepje die ook wel eens de buren word genoemd is elke inbreng van de revieuwer er uitgeklaagt bij groundspeak, het gaat momenteel dun door de broek van de revieuwers als ze een cache terug stuuren naar de co met wat opmerkingen, doodsbang dat groundspeak hun weer eens onnadenkent passeer en de klager gelijk geeft,

Daarom zijn de reviewers getransformeerd tot aapjes die enkel op knopjes drukken bij de cachepagina die voldoet aan de minimale administratieve regels.

De rest surfen ze geen uitspraak over doen en word je voor hun veiligheid meteen naar @apiel gestuurd

Hoewel elke revieuwer de mooie en goeie caches waarderen durven ze geen stelling te nemen zelfs als ze zien dat er niks van klopt en gooien die troep dan ook online, met de zekerheid dat ze dan geen gezeur met de co en groundspeak hebben.

De angst regeert zover gaat de dollarjacht van groundspeak

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

hebben hier nou meer "cache-eigenaren last van ???

Groet,

Martijn ( Team Limy)

 

En of, ik heb er ook last van...Het heeft puur te maken met snel, sneller en snelst.

Een puntenjager gaat niet voor netjes weer opruimen maar alleen voor eigen belang ikke ikke en de rest kan stikken, en of er nou dreuzels bij zijn of niet.

Het liefst doen ze 5 multies, 20 mysteries en 50 tradies op een dag, en daar hoort netjes opbergen niet meer bij. :thumbdown:

 

Weet je hoe ze dat noemen het nieuwe cachen. Het is te belachelijk voor woorden als ik zie dat er inderdaad peletons op stap gaan die de nodige multies, Mysteries en tradi's op rapen. Ik ben niet vies van een trail laat ik dat voorop stellen maar als ik dan van zeven tot dik in de avond bezig ben dan lukt het mij toch echt niet om daar ook nog (lange) multie's bij te doen. Ik weet inmiddels hoe men te werk gaat! En zelfs vraag ik mij af of sommigen er zelfs wel komen om een krabbel in het logboekje te schrijven om zo weer een fraaie multi te hebben gescoord!

Zelfs wereldwijd worden er caches achteloos....thuis gelogd om de statistieken of challenge caches te kunnen loggen. Neem als voorbeeld elke dag een cache 366 dagen lang het duurt voor mij nog even maar mijn voorgangers weten hoe het moet...

 

Niet meer naar kijken en lekker je eigen leuke spelletje gaan doen.

 

Groet, Rabbitt Hill.

bewerkt door Rabbitt Hill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...