Spring naar bijdragen

Enquete Verwijderd Van Forum?


spoekie

Aanbevolen berichten

Een paar maanden geleden ben ik een enquete gestart met de vraag waaom men donateur zou worden van geocaching.nl. Hier kwamen veel reacties op, de discussie eindigde met kroegbaas krelis...

Tot mijn verbazing kan ik van deze poll niets meer terugvinden. Alles lijkt te zijn verwijderd. Heb ik niet goed gekeken of is hier iets anders aan de hand???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Als het topic alleen voor donateurs zichtbaar is zou de topic starter het nog gewoon moeten zien. Helaas verdwijnen er hier wel vaker draadjes zonder dat de starter daarvan op de hoogte wordt gesteld. Of afzonderlijke postjes onder dat de poster op de hoogte wordt gesteld. Jammer maar helaas...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb daar destijds ook een parabel over Krelis aan toegevoegd. Ik kan het ook niet meer vinden. Jammer dat het draadje weg is. Mijn eigen tekst heb ik nog wel ergens maar het is niet meer zo duidelijk omdat de aanleiding voor die tekst weg is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb hier toch geen goed gevoel bij. Betekent dit dat kritische opmerkingen over geocaching.nl door de moderators simpelweg verwijderd worden?

Dit ruikt naar censuur. :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:

 

Ik weet de uitslag van de poll nog wel: vrijwel niemand zag nog aanleiding om donateur van geocaching.nl te zijn.

 

Oproep aan de moderator: zou je willen aangeven waarom deze enquête verwijderd is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar gaan we weer.....

Een poll starten om te klagen over ?

Er gebeurd het afgelopen jaar een hoop achter de schermen dit wordt uit onze eigen zak betaald.

 

Dan kan er wel te pas en te onpas een draadje worden gestart over hoe slecht het bij .nl is.

Je kan ook gewoon de keus maken om ergens anders te gaan trollen.

Want wat voor zin heeft het om een poll te starten als je het antwoord zelf al weet?

 

Een keus maak je zelf om de boel te steunen en dat hangt niet af van de hardste schreeuwers.

 

Dus draadje dicht

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...