judylou Geplaatst 13 september 2012 Geplaatst 13 september 2012 Ik heb al even op het forum gezocht, maar kom er niet helemaal uit. Toen ik mijn etrex 20 kreeg ben ik vol enthousiasme caches gaan laden, ik krijg ze er nu alleen niet meer af. Ik heb hem al aangesloten op mijn computer en geprobeerd de files te vinden, maar zie niet bij naam staan. IS hier een oplossing voor? Hetzelfde voor het verijderen van de waypoints.
Isabelle01 Geplaatst 13 september 2012 Geplaatst 13 september 2012 Voor mij is het een iets te kort antwoord. Ik heb een eTrex10 en ik zou graag willen weten hoe dat werkt met Basecamp. Maar waar kan dat dan in dit programma? (Tot nu toe doe ik het met mijn eigen script voor de Mac/Linux)
MacDD Geplaatst 13 september 2012 Geplaatst 13 september 2012 Basecamp opstarten, Etrex aansluiten, dan op je GPS klikken en dan kun je daar alles verwijderen dat je maar wilt.
Isabelle01 Geplaatst 13 september 2012 Geplaatst 13 september 2012 Aha! Lekker eenvoudig, nu ik het weet. Bedankt.
A'Tuin Geplaatst 3 november 2012 Geplaatst 3 november 2012 Ik tob hier ook nog mee. Ik heb geen basecamp. Kan het ook met MapSource?
Isabelle01 Geplaatst 3 november 2012 Geplaatst 3 november 2012 Ik tob hier ook nog mee. Ik heb geen basecamp. Kan het ook met MapSource? Mmm, dat weet ik niet, want we hebben geen windows. Basecamp is er echter ook voor windows, en hier staat op de site van Stichting GPSwalking staat een goede pagina over werken met beide programma's en de overeenkomsten. (Ook wel eens lekker, ipv nadruk op verschillen.) (En daarnaast is het handig om de eTrex weer op te ruimen, volgens de tip van MacDD.)
StefandD Geplaatst 3 november 2012 Geplaatst 3 november 2012 Ik tob hier ook nog mee. Ik heb geen basecamp. Kan het ook met MapSource? Nee, Mapsource is meer bedoeld voor de wat oudere types gps'en en ondersteunt de nieuwere typen niet. Een alternatief is via de Windows Verkenner: navigeer naar <gps>:\\Garmin\GPX\. Alle .gpx-bestanden waarvan de naam met GC begint zijn waarschijnlijk losse caches. Alle andere .gpx-bestanden kunnen geocaches (maar ook routes, tracks en/of waypoints) zijn. Twijfel je, dan kan je ze openen met Mapsource om te kijken wat er in staat. Verwijder je een .gpx-bestand, dan verwijder je ook de caches die er in staan.
judylou Geplaatst 2 februari 2013 Auteur Geplaatst 2 februari 2013 Ik ga het maar eens rustig uit proberen. Dank voor alle hulp
Aanbevolen berichten