hooningkorf Geplaatst 7 september 2012 Share Geplaatst 7 september 2012 hoe kan je zoeken naar een gearchiveerde cache ik had een cache op het oog maar nou is hij gearchiveerde maar ik wil hem graag nog keer door lezen / oplossen wie weet hoe je deze dan terug kan vind ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Gelaen Geplaatst 7 september 2012 Share Geplaatst 7 september 2012 Hm lastig. Als je hem in gsak hebt vind ie hem zo. Anders, volgens mij moet je de precieze gc code weten. Wellicht kun je hem opzoeken via de legger? En anders hier een vraag droppen wellicht dat uemand de gc code weet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hooningkorf Geplaatst 7 september 2012 Auteur Share Geplaatst 7 september 2012 tja dat heb ik er nog een probleem bij Ook dat weet ik niet meer de GC code Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Gelaen Geplaatst 7 september 2012 Share Geplaatst 7 september 2012 Je weet ook de owner niet meer? Of een cache in de buurt? Ik weet niet of je via de api ook gearchiveerde caches in gsak kunt inlezen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 7 september 2012 Share Geplaatst 7 september 2012 Wat voor soort puzzel was het, en in welke regio lag deze? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antarctica Geplaatst 7 september 2012 Share Geplaatst 7 september 2012 Deel van de naam, waar ging de beschrijving over, iets wat je je herinnert. We willen mee helpen zoeken, maar hebben hints nodig. Wat was er bijzonder aan de cache? Antarctica Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hooningkorf Geplaatst 7 september 2012 Auteur Share Geplaatst 7 september 2012 (bewerkt) oke het was een cache waar je je verdween TB of TC in kwijt kon deze was afgekeurd door GC.com omdat er geen echte cache lag die je kan loggen de naam was iets van missing in action ps hij lag ergens in de wadden/noord zee 7 september 2012 bewerkt door hooningkorf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 7 september 2012 Share Geplaatst 7 september 2012 ooh het tb/coin kerkhof GCH28H Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hooningkorf Geplaatst 7 september 2012 Auteur Share Geplaatst 7 september 2012 geweldig ja dat is hem top bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wolojoli Geplaatst 7 september 2012 Share Geplaatst 7 september 2012 Er is een site waar je kan zoeken op gearchiveerde caches... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hiker_R Geplaatst 7 september 2012 Share Geplaatst 7 september 2012 oke het was een cache waar je je verdween TB of TC in kwijt kon deze was afgekeurd door GC.com omdat er geen echte cache lag die je kan loggen de naam was iets van missing in action ps hij lag ergens in de wadden/noord zee Een verdwenen trackable moet je gewoon als Missing markeren op je trackable pagina. Niet in een niet bestaande cache droppen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Struunder Geplaatst 29 december 2012 Share Geplaatst 29 december 2012 Weet iemand toevallig de GC code van 't Groene Woud in de buurt van Boxtel? Het was een korte multi, die ik op 16-2-2006 gedaan heb. Maar ik kan hem nu nergens terug vinden, dus hoogstwaarschijnlijk gearchiveerd. Maar misschien dat iemand van jullie weet hoe ik aan de GC code kan komen. Dit is in het kader van de Challenge om een cache in alle Nederlandse gemeenten te vinden. Groetjes van Struunder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antarctica Geplaatst 29 december 2012 Share Geplaatst 29 december 2012 GC260V1 A Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Struunder Geplaatst 29 december 2012 Share Geplaatst 29 december 2012 GC260V1 A Antartica, deze bedoel ik niet. Deze is nog gewoon actief. Die had ik ook al gevonden. T was wel in hetzelfde gebied, maar helaas...deze dus niet. Maar bedankt voor je reactie. Nog andere ideeen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Haelder Geplaatst 29 december 2012 Share Geplaatst 29 december 2012 Ik denk dat je deze http://coord.info/GCD8F6 bedoeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden