Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Sinds mijn vakantie in Spanje heb ik problemen met mijn Garmin 62S.

Zodra ik ga lopen of beweeg is mijn kaart weg. Bij stilstaan bouwt hij langzaam de kaart weer op.

Is dit een instellings fout ??

Geplaatst

Heb je het detailniveau van je kaart ook niet te hoog staan of te veel kaarten actief? Daar wordt mijn oregon ook niet sneller van. Ik heb best wat kaarten erop staan en merk dat de kaartopbouw daar ook niet sneller van wordt. De kaarten die ik alleen op vakantie gebruik, heb ik de extensie .img van hernoemd. Zet ik weer terug zodra ik op reis ga. Dit heeft een merkbare verbetering bij mij gegeven. Alleen inactief zetten in het menu had nauwelijks invloed.

Geplaatst

Wellicht zit er (op basis van Terp1234's melding hier) een gevoeligheid met een kaart met erg veel deelkaarten. Iedere kaart bij Garmin is opgesplitst in deelkaarten. De CN's zijn groot, de opensources klein. Wellicht door kaart voor kaart weg te gooien kun je erachter komen, wie de ellende veroorzaak (mits de master reset niet werkt). Laatste firmware is ook een optie. De 62 zit vol met fouten (ook in de laatste firmware versie).

Geplaatst

Vanmiddag even terug geweest naar Waypoint in Leek,deze hebben er naar gekeken. En inderdaad de GPS geeft het nul coordinaat aan. Deze ligt ergens in de zee onder Ghana (duss?). Apparaat terug gezet naar fabrieksinstellingen en update uitgevoerd in winkel door personeel. Buiten getest en werkte weer naar behoren. Mocht het probleem zich weer voordoen dan kan ik het apparaat komen omruilen. Prima service.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...