thex Geplaatst 26 augustus 2012 Geplaatst 26 augustus 2012 (bewerkt) Vreemd, we hadden in 2006 een heel event, ook samen met de boswachter opgezet. Hij heeft alleen ivm broed een cachelocatie laten herplaatsen (slcnce event). Anyhow, is een reflectortrail niet wat afgezaagd ? Er is meer te bedenken, en het balei is vrij toegankelijk 's-nachts. 26 augustus 2012 bewerkt door thex
TeamKroket Geplaatst 26 augustus 2012 Geplaatst 26 augustus 2012 (bewerkt) Dat is helemaal niet vreemd; het was in 2010 en de boswachter is een 'zij'. Wij waren ervan op de hoogte dat het Balijbos 's-nachts toegankelijk was, anders waren we er sowieso niet aan begonnen. En mocht je zelf betere ideeen dan onze afgezaagde reflectoren hebben: Be my guest! 26 augustus 2012 bewerkt door TeamKroket
hrng Geplaatst 26 augustus 2012 Geplaatst 26 augustus 2012 Er is er nog een over Thex SLCNCE: EindelozeEilandPad-EndlessIslandWay (en te doen met de scooter vanuit zoetermeer). De gemeente was in 2006 inderdaad erg meewerkend. Nog steeds denk ik. Een cache in de Balij licht moeilijker omdat dat onder Staatsbosbeheer valt. Het SLCNCE: Snelle Trollen Pad heb ik eind vorig jaar uit de Balij opgeruimd (was al en tijd geen echte nachtcache meer). Er is dus weer ruimte. Hier staande contactgegevens van de juist boswachterij. Ik ben benieuwd of er een nieuwe lichting geocachers in Zoetermeer een nieuw SLCNCE geocaching evenement weet te organiseren.
thex Geplaatst 27 augustus 2012 Geplaatst 27 augustus 2012 Misschien dat Pieter het nachtcache attribuutje aan kan zetten.
Aanbevolen berichten