bastos Geplaatst 16 augustus 2012 Share Geplaatst 16 augustus 2012 Onder stel in heb ik routering staan als volgt. begeleidingsmethode: afgelegde afstand bereken routes voor voetgangers plaats op weg ja overgangen offroad auto vermijde instellen:u bocht vermijd tolwegen vermijd snelwegen vermijd onverharde weg niet vermijden stel in: koers: scherm: mummerieke graden noordreferentie: waar ga naare lijn/wijzer peiling (groot) kompas auto tot hier ,wat denkt u Anrarctica,tussendoor ben ik ook nog bezig mijn binnendeuren aan 't vervangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fotogravinnetje Geplaatst 16 augustus 2012 Share Geplaatst 16 augustus 2012 plaats op weg nee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antarctica Geplaatst 16 augustus 2012 Share Geplaatst 16 augustus 2012 Wat Fotogravin zegt is juist. Antarctica Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bastos Geplaatst 16 augustus 2012 Share Geplaatst 16 augustus 2012 Oké,bedankt beiden en tot horens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antarctica Geplaatst 16 augustus 2012 Share Geplaatst 16 augustus 2012 Gelukt? Als er weer iets niet lukt: duidelijk het probleem beschrijven, zodat we kunnen helpen! Antarctica Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bastos Geplaatst 16 augustus 2012 Share Geplaatst 16 augustus 2012 yes,ga dat een van de dagen proberen,moet eerst van de wederhelft verder doen aan de binnendeuren(en zo warm en zweten). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolle1961 Geplaatst 16 augustus 2012 Share Geplaatst 16 augustus 2012 Een beetje vent laat zijn wederhelft die rot klusjes doen :rolleyes: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bambino Geplaatst 16 augustus 2012 Auteur Share Geplaatst 16 augustus 2012 (bewerkt) En hoe kan ik GPX files maken van geocaches zodat ik deze dan later in de Etrex 20 kan laden? 16 augustus 2012 bewerkt door bambino Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MacDD Geplaatst 16 augustus 2012 Share Geplaatst 16 augustus 2012 Premium worden van gc.com. Maar dit soort vragen zijn allemaal te vinden op gc.com Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bambino Geplaatst 16 augustus 2012 Auteur Share Geplaatst 16 augustus 2012 Kan dit ook zonder Premium met "Send to GPS" ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wolojoli Geplaatst 16 augustus 2012 Share Geplaatst 16 augustus 2012 Kan dit ook zonder Premium met "Send to GPS" ? Nee, voor een GPX bestand moet je premium member zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MacDD Geplaatst 16 augustus 2012 Share Geplaatst 16 augustus 2012 Anders had ik wel gezegd dat het anders kon. Er is 1 manier ; vraag gpx files aan iemand met premium. Maar ja, dat is geen manier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bambino Geplaatst 16 augustus 2012 Auteur Share Geplaatst 16 augustus 2012 Voor "Send to GPS" met de Garmin add-on voor Firefox is het toch gratis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wolojoli Geplaatst 16 augustus 2012 Share Geplaatst 16 augustus 2012 De add-on is altijd gratis. Maar dat wil niet zeggen dat je een gpx bestand naar je GPS kunt sturen. Basic members kunnen alleen gebruik maken van loc bestanden. Deze bevatten veel minder info... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MacDD Geplaatst 16 augustus 2012 Share Geplaatst 16 augustus 2012 Moet ik het spellen? Ka aa en en i ee tee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden