Spring naar bijdragen

Pq Laden In Gsak


Semmyb

Aanbevolen berichten

hej...had een PQ aan gemaakt in GC.com en kreeg deze opgestuurd naar mijn mail.

Probeerde deze te installeren in GSAK maar krijg de melding dat er geen gegevens geladen kunnen worden.

Zijn +/- honderd caches en hij geeft in de folder aan GPX 99KB en Wpts.gpx 2KB.

Is veel teweinig.....

Laad al jaren PQ naar GSAK en krijg er elke week binnen.

Dit is niet de eerste keer de laatste weken....had het een tijd terug ook al eens met een nieuwe PQ..de instellingen zijn goed...weet iemand wat het kan zijn.

BVD

bewerkt door Team Fridhem
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Dat moet werken.

 

ja dacht ik ook maar ik krijg de melding " there are no matching files to load , import aborted"

Als ik de PQ bekijk in GC.com onder " view the search" . dan krijg ik ze alle 108 tezien!!!

 

 

 

bewerkt door Team Fridhem
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een GSAK melding. Vreemd. Neem eens kontakt op met de maker (die zal zeker reageren).

 

Al eens geprobeert de pocketquerie (GSAK vertelt hoeveel caches er in zitten) te downloaden en met een tekstverwerker te kijken ?

bewerkt door thex
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen mij bekend die dit specifiek veroorzaakt. Zou eens gaan kijken waar het probleem ligt.

 

hej...heb inderdaad gekeken waar het aan kan liggen...

In GSAK zelf ben ik in de werkbalk naar geocaching.com gegaan en heb op PQ binnenhalen geklikt.

Daarmee krijg ik de PQ wel binnen..alle 108 caches.... vreemd.

 

Zal ook eens de nieuwe versie installeren.

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen filter aan staan ? De oudere versie van GSAK hadden ook wat problemen met het filteren van de gpx bestanden (settings) die ingelezen werden kan ik me herinneren.

Ben zelf een GSAK adopt, en gebruik hem iedere dag, al jaren, meer dan out-of-the-box.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik krijg normaal altijd een waarschuwing als er een update te halen is ....heb dit nog niet gehad.

Probeerde deze nieuwe update versie 8.1.0.... binnen te halen maar dat lukt niet ...geeft aan dat ik een vorige komplete versie moet installeren!!

 

gebruik GSAK zelf ook altijd ,en verder nog nooit ernstige hinder ondervonden, maar dit is toch wel toevallig...

bewerkt door Team Fridhem
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh ja, dat kan kloppen. De updates werken pas als je een 8.1.1 versie geinstalleerd hebt, volgens mij: http://gsak.net/GSAK811B10.exe

Dan werken die update meldingen ook weer. Vrijwel elke dag is er wel weer eentje.

 

volgens GSAK moet ik versie 8.1.0.10 downloaden maar krijg deze niet te pakken

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...