daanjunior Geplaatst 10 juli 2012 Geplaatst 10 juli 2012 Hallo, Ben al een tijd op zoek naar een straatputje om een cache in te doen. Wie heeft er voor mij nog een straatputje liggen waar een Jampot in kan?. Het liefst omgeving Zoetermeer Met vriendelijke groet, daanjunior
Twin Peaks Geplaatst 10 juli 2012 Geplaatst 10 juli 2012 Er liggen er hier 2 los in mijn achtertuin. stuur maar een PM, dan kun je ze wat mij betreft een keer komen ophalen. (Rotterdam Hillegersberg)
Odlaniger Geplaatst 10 juli 2012 Geplaatst 10 juli 2012 Ik was vanavond in Putten. Had ik het maar geweten, dan had ik er één meegenomen.
Twin Peaks Geplaatst 11 juli 2012 Geplaatst 11 juli 2012 waterputje te koop Daanjunior is al bij me langs geweest en heeft ze alletwee meegekregen. Gratis en voor niks.....(ik hoef niet zo nodig te verdienen aan een medecacher die er nog iets leuks mee wil doen) Draadje kan dus dicht.
Lepman Geplaatst 11 juli 2012 Geplaatst 11 juli 2012 Hier ook nog een gratis putje te krijgen eventueel.
antarctica Geplaatst 11 juli 2012 Geplaatst 11 juli 2012 Zijn er ook nog putjes beschikbaar op de Veluwe? Antarctica
Twin Peaks Geplaatst 11 juli 2012 Geplaatst 11 juli 2012 Hier ook nog een gratis putje te krijgen eventueel. Haha..die Lepman...een schuttersputje zeker?? 1
W2AP Geplaatst 12 juli 2012 Geplaatst 12 juli 2012 Ik heb drie putjes liggen, verschillende soorten ook nog! DM maar als je er een wilt komen afhalen. Willem. Sassenheim
Plastic-nl Geplaatst 10 maart 2013 Geplaatst 10 maart 2013 Heeft er iemand nog een putje in de aanbieding????
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden