Spring naar bijdragen

Downloaden Naar Gsak


jubbie jub

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Hier geen problemen met het downloaden van PQ's. Wel had ik gisteren een probleem met het rechtstreeks downloaden van geocaching.com. Probleem was dat ik de noord-west punt en de zuid-oostpunt van de rechthoek waarbinnen ik caches wilde downloaden had omgedraaid. Dat was tot nu toe geen probleem, maar gisteren wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik krijg de lijst met 20 caches (die ik niet gevonden heb), vervolgens doe ik check all en dan download. Tot gisteren kreeg ik dan de vraag waarmee ik de download wilde openen (GSAK dus). Vervolgens werd GSAK geopend en kon ik die 20 caches in de betreffende database laden. Die vraag krijg ik nu niet meer, in plaats daarvan krijg ik een algemene pagina dat er 2806 records zijn en 1 dat dit 1 van 141 pagina's is.

Vreemd dat een jarenlang beproefde methode nu ineens niet meer werkt. Dus hulp is zeer welkom

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In het draadje bij Groundspeak is dit nu de laatste stand van zaken:

"This is an issue that was caused by a localization change in the last release. It only affects premium members, so there are some good work-arounds (PQs and Send to GPS). We hope to be able to get the fix into the current sprint, but I'm still waiting for official word on that."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...