Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Gelukkig hoef ik 's morgens nog niet de krant open te slaan om vervolgens een artikeltje over een voortuincache te lezen.... "Beste lezers, ga naar het adres fluiitezooi 44 en kijk even onder de omgekeerde bloempot achter het muurtje..." een fotodoosje met veelal zeiknat papiertje zal Uw deel zijn. Vondsten kunt U melden bij de redactie..."

Geplaatst

Ik heb die cache gelopen vrijdag jl. Het is een leuke cache, en er is heel veel medewerking van Staatsbosbeheer bij het realiseren ervan.

Wellicht heeft SBB de 'marketing' verzorgd.

Geplaatst

Nou gaat het er alleen nog maar om.... Heb je die cache nou gelopen vanwege de artikeltjes of omdat het je gewoon een leuke cache leek?

Geplaatst

Mooi stukje in de kranten, en geregeld door SBB.

Deze cache is in samenwerking met de SBB gemaakt, Runnerblade heeft het idee geopperd en in samenweking met de SBB is de cache tot stand gekomen.

Wij hebben deze cache proefgelopen en zo willen we er wel meer van hebben.

Een aanrader voor iedereen die niet een keer alleen maar over een paadje wil lopen maar een keer cros country door de bossen willen lopen.

En last van eendags cachers, ik denk het niet, ik zou mijn telefoon (als ik daar mee zou cachen) daar niet aan wagen.

• 3 months later...
Geplaatst

Ik heb de cacheside bekeken, en op ons verlang lijstje gezet. Altijd mooi als we in NL zijn.

Maarre PeeTee,

Je hebt hem nog niet gevonden?

Geplaatst

Maarre PeeTee,

Je hebt hem nog niet gevonden?

Ha ha, nee inderdaad, dat heb je goed gezien! ;)

Ik kan je vertellen dat ik verleden week deze cache gelopen heb, maar onderweg gestrand ben. Dus dat zal binnenkort nog goedgemaakt moeten worden.

Maar ik kan je vertellen dat het een heel leuke cache is in een heel mooi gebied, en zeer de moeite waard ...

Zeker geen straf om nog eens een poging te wagen.

Leuk om weer eens een golden oldie, een cacher van het eerste uur, op het forum te treffen. :thumbup:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...