Spring naar bijdragen

Kan Geen Htlm Exporteren Vanuit Gsak 8


guus&mary

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik zou de vraag eens op het GSAK forum stellen met vermelding van de folder waarnaar je de export wil wegschrijven en welke rechten je daar op hebt. Mij lijkt het er immers op dat je geen schrijfrechten hebt op de betreffende folder. Probeer eens te exporteren naar een andere folder of bv naar een USB stick.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met mijn - zeer beperkte - kennis van software lijkt het erop dat tijdens het exporteren een bestand hernoemt moet worden dat niet hernoemt wil worden. In de meeste gevallen wordt iets dergelijks veroorzaakt door het besturingssysteem dat een bitje laat omvallen waardoor het bestand op slot zit. Nu is GSAK ietwat overenthousiast als het gaat over HTML export, in de zin dat werkelijk alles wordt geëxporteerd (de gehele attributen- en smiley-set wordt bijvoorbeeld ook geëxporteerd), waardoor het ondoenlijk is om bestandje voor bestandje door te lopen.

 

Wat je - gezien mijn kennisniveau over het onderwerp zonder enige garantie op verbetering - wel zou kunnen proberen is om alle eerder door GSAK aangemaakte html-pagina's te verwijderen (waar deze staan kun je vinden in het dialoogvenster dat opent als je kiest voor File > Export > HTML Files (of voor de snelle jongens en meisjes Ctrl-H). Hopelijk heb je de standaardinstellingen aangehouden, zodat alle gemaakte files keurig in een submap met de naam cache staan.

 

Ik ben benieuwd of het helpt ... laat je dat nog even weten?

 

Edit: Maar je was er al uit zie ik ...

bewerkt door Triskelle
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...