Spring naar bijdragen

Prive Notes Van Cache Pagina Zien In Gsak.


guus&mary

Aanbevolen berichten

Internetverbinding is niet altijd mogelijk op de camping en Frankrijk dus ik hed bedacht om via Google vertalenen de tekst van de cache pagina in de prive cachenotes te zetten.

Als ik pocket queries samenstel voor Gsak dan wil ik deze ook meenemen maar dat lukt niet.

Is dit mogelijk en zo ja wat moet ik dan instellen.

 

Ook nog een andere vraag over Gsak; als je daar notes invoerd bij de cache en je wil de cache als je verbinding hebt loggen dan wil ik de logs natuurlijk ook meenemen kan dit automatisch of moet je knippen en plakken in de logpagina van de cache?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Met GSAK8 kun je via het menu Geocaching.com Access kiezen voor refresh caches (kunt max 6000 caches per 24u op die manier refreshen). Daarmee haal je meer info binnen dan met PQ's. Vervolgens zorg je dat je bij View de GC.com notes aan hebt staan en je hoeft niet steeds een stuk naar onder te bladeren in de cache-view om je notes te kunnen lezen. Doe je dat niet, dan is de enige manier de cache-beschrijving openen in GSAK en ver genoeg naar beneden scrollen om de note te kunnen lezen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja dat klopt! Deze zaken zitten alleen in versie 8 :thumbup:

Denk eraan dat v8 een update is waarvoor betaald moet worden.

 

Note: Version 8 is a chargeable upgrade for V7 registered users - for more information see here
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...