Spring naar bijdragen

Aanschaf Gps

heidebloempje

Aanbevolen berichten

[...]

Wat je ook doet, als je veel vrijheid wil qua gebiedskeuze, dan zul je veel pq's mee moeten nemen. Dat kan alleen in je telefoon of een prijzige gps.

Mwoooh ... met een goedkope GPS, een ook niet al te kostbaar netbook en een USB-kabeltje kom je ook een heel eind.

Scherp! Om die beschrijvingen nu in het veld van een netbook af te lezen terwijl je al een smartphone hebt waar dat ook mee kan... Als ik de topicstarter was (die weinig geld uit lijkt te willen geven) zou ik mijn telefoon uitrusten met offline bruikbare software (in ieder geval) voor pq's en (eventueel) navigatie (kan zelfs gratis). Daarnaast een goedkope handheld gps-ontvanger. Zelfs die is niet nodig, alleen die telefoon moet ook kunnen zonder datakosten. Ik zou daar niet blij van worden, maar je geeft aan gewend te zijn aan het cachen met je telefoon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Scherp! Om die beschrijvingen nu in het veld van een netbook af te lezen terwijl je al een smartphone hebt waar dat ook mee kan...

Okee, ik begrijp dat ik niet duidelijk was en dat ik wellicht iets te snel ging:

Zet caches om naar Points of Interest (POI's, daar komt het netbook en GSAK om de hoek kijken), pomp die over naar het goedkope outdoor-apparaatje (USB-kabeltje) en de dure kwetsbare smartphone kan tijdens klauter-, glij- en valpartijen relatief veilig in de tas blijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb net een Garmin etrex20 aangeschaft, maar ben nu al tevreden er kan een microsd in voor extra opslag en als je een cache eropzet zie zie ook de toelichting, etc.

Hij is relatief klein en ligt goed in de hand.

N.m.m. een aanrader, de prijs zit in het midden tussen 100 en 300 euro, namelijk € 170,00.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...