Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Zondag heb ik nog caches toegevoegd aan mijn watchlist. Toen was er nog een limiet van 100. Nu opeens een limiet van 50. :)

Worden zulke wijzigingen ergens gemeld?

Geplaatst

Bestaande watchlists van 100 zijn volgens mij intact gebleven. De maatregel zal dus gelden voor nieuwe accounts, vermoed ik. Om een ruimere watchlist te mogen aanmaken, moet je dan premium member zijn. Voor degenen die dat niet willen, zit er weinig anders op dan een of meer extra accounts aan te maken. Of om de logs in de gaten te houden via de vrijwel real-time werkende watchlist van HKS, zie http://enschede.xs4all.nl/hks-loglist/

Dit advies is mede gegeven namens onder meer gr, gr1, södderlapp, narwal, plop, tommie de cairn en geomensch

Geplaatst

Volgens mij was dit alleen maar een feature voor betalende leden. Op de pagina waar je de watchlist kon bewerken staat altijd al vermeld dat betalende leden onbeperkt gebruik kunnen maken van een watchlist.

Ik dacht dat ik er met 25 in de watchlist al veel had. Man wat moet je nu met 100? Dat is een 6e van alle actieve caches in Nederland :rolleyes:

Als je verlegen zit om email dan kan ik je ook wel helpen. :eek:

GRTZ

Kruimeldief :)Binnenkort wordt sex met dieren officieel verboden,... Zijn er ook geen mierenneukers meer.

Geplaatst
Bestaande watchlists van 100 zijn volgens mij intact gebleven. De maatregel zal dus gelden voor nieuwe accounts, vermoed ik.

Er bleven er ook wel meer in staan. Alleen toevoegen lukt niet meer.

Dan moet het totaal aantal onder de 50 zitten. En dan moet je dus eerst de overtolligen per stuk verwijderen :beerchug:

Geplaatst
Volgens mij was dit alleen maar een feature voor betalende leden. Op de pagina waar je de watchlist kon bewerken staat altijd al vermeld dat betalende leden onbeperkt gebruik kunnen maken van een watchlist.

Ja, betalende leden is onbeperkt. Anders was het tot nu toe 100. En nu ineens 50. :(

Ik dacht dat ik er met 25 in de watchlist al veel had. Man wat moet je nu met 100? Dat is een 6e van alle actieve caches in Nederland ;)

De caches die ik gelopen had liet ik een tijdje staan om te zien hoe het anderen verging. En die ik wil gaan doen volg ik ook een poosje. Bij elkaar was dat ongemerkt snel in aantal opgelopen. :beerchug:

Als je verlegen zit om email dan kan ik je ook wel helpen.  :D

Eh, nee :cry:

Geplaatst

Ik zie dat het aantal TB's dat je in de watch mag hebben ook is beperkt tot 50. Eerder was dit aantal nog geheel onbeperkt.

Nu heb ik een account die er 403 in de watch heeft, gelukkig is dat zo gebleven, maar toevoegen mag niet eens meer :beerchug:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...