Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

hej... ik ontdekte enkele weken geleden dat tijdens het wandelen de cursor op de kaart goed de positie weergeeft maar dat de track lijn om de zoveel meter verdwijnt.!!

Ook zag ik dat tijdens het wandelen de kaart van het scherm verdwijnt en zeer langzaam opbouwd.

Dit probleem doet zich ook tijdens het rijden voor!!

Het maakt niet uit welke kaart ik hierbij gebruik .

Tijdens dit voorval heb ik constant zeer goede ontvangst en een nauwkeurigheid van 3 meter.

Ik heb gisteren geupdate naar versie 5.70 maar dit heeft niet geholpen... heeft iemand anders misschien een idee wat het kan zijn en er een oplossing voor?

alvast bedankt

Geplaatst

Heb je je Oregon heel erg vol zitten met geocaches/waypoints?

Daar wordt hij bij ons altijd erg traag van...

Geplaatst (bewerkt)

Wat voor GPS? Wat voor kaarten?

Garmin CN europe NT 2011.2 en De wandelkaart Garmin friluftskartan sweden en de basis kaart van Garmin

Oregon 550T

bewerkt door Team Fridhem
Geplaatst (bewerkt)

Doe eens wat de-fam zegt.

En kijk naar antwoord eitjes.

En hoeveel kaarten heb je tegelijkertijd aanstaan? Hoe groot zijn de kaarten (ik bedoel dus, zit heel europa erin? Dat maakt het ook trager.

bewerkt door MacDD
Geplaatst

Doe eens wat de-fam zegt.

En kijk naar antwoord eitjes.

En hoeveel kaarten heb je tegelijkertijd aanstaan? Hoe groot zijn de kaarten (ik bedoel dus, zit heel europa erin? Dat maakt het ook trager.

SD kaart zit goed, en heb er normaal een 4000 caches instaan omdat de afstanden die we hier afleggen groter zijn dan in europa ,maar nu heb ik er maar 1000 instaan.

Wat de grote van de kaarten betreft valt het wel mee , noord europa en zuid zweden.

Heb de basis map en de CN aanstaan ,of basismap en Friluftskartan.

Heb zelfs geprobeerd met een map!! geen verschil

Heb dit al 3 jaar zo en nog nooit problemen gehad, zelfs met meerdere cache's geladen!!

Geplaatst (bewerkt)

Back-up je SD eens en formateer hem daarna. En dan weer alles erop zetten.

heb ik gedaan zover ik kan zien gaat het met de tracklijn goed,kaarten reageren ook normaal.

Weet nog niet wat ze doen in de auto,zal dat zo vlug mogelijk eens proberen.

Wil dat alles naar behoren werkt, zijn over 2 wk in nederland en wil dan graag wat caches mee pikken :dribble:

kom hier nog op terug wanneer ik wat meer weet .

bedank vast voor alle hulp. :thumbup:

bewerkt door Team Fridhem
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...