Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Change History

Changes made from version 3.90 to 4.10:

- Added new route activity types and improved BaseCamp compatibility.

See TrailTech for more information.

- Added support for Kenwood NMEA Waypoint Sentence

- Improved GPS response at low speeds

- Fixed Spell Search in German

- Problems with this software may be reported to 62-78Beta@garmin.com

Meer info en downloaden via klikkerdeklik

Zojuist gedownload en probleemloos geïnstalleerd.

Greetz Bloodwoosj.

• 2 weeks later...
Geplaatst

Gisteren een GPSmap 62 gekocht en vandaag met veel interesse het dagboek overstap van 60Csx naar 62s van Bloodwoosj gelezen. Weer e.e.a. wijzer geworden en instelling veranderd. Ben nu natuurlijk wel benieuwd hoe het is afgelopen met de klacht over de afgesleten knoppen.

Geplaatst

Die is prima afgehandeld.

Er lag al een splinternieuwe vervanger klaar, inclusief weer een complete garantieperiode.

Prima service dus.

Ik heb ze samen met de dealer bekeken en we zijn tot de conclusie gekomen dat de nieuwere 62s duidelijk toetsen heeft die van een ander materiaal gemaakt zijn dan de oude 62s.

Ik heb hem nu ruim 5 maanden en in tegenstelling tot de eerste geen enkel spoortje van slijtage te bekennen.

Helaas heb ik het momenteel ietsje druk, maar het dagboek gaat in de zomervakantie weer bijgewerkt worden ;-)

Greetz Bloodwoosj.

Geplaatst

Software update uitgevoerd alle cache's die ik had gevonden staan nu als nog niet gevonden waypoints vam opgeloste die ingevoerd had verdwenen

Volgende keer geen update voor mij meer tenzij iemnand me kan vertellen hoe ik dit kan behouden

Geplaatst

Software update uitgevoerd alle cache's die ik had gevonden staan nu als nog niet gevonden waypoints vam opgeloste die ingevoerd had verdwenen

Volgende keer geen update voor mij meer tenzij iemnand me kan vertellen hoe ik dit kan behouden

Back-uppen?

Geplaatst

Back-uppen?

daar ga ik me ook in verdiepen voor alles is een eerste keer

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...