quinten39 Geplaatst 25 mei 2012 Geplaatst 25 mei 2012 Hallo kan mij iemand uitlegen of het mogelijk is om in de gps62 sneller de wp te zoeken, als je een stuk of 50 wp in heb staan dan moet je van boven helemaal naar onder scrollen om de goede wp te vinden bij de gps 60csx kan je met de pijl knop drukken naar boven en je staat onder aan de wp en anders om en dat gaat nu niet met de gps62
de-fam Geplaatst 25 mei 2012 Geplaatst 25 mei 2012 Je moet inderdaad weer terug naar boven scrollen. Maar het dichtstbijzijnde WP staat toch altijd bovenaan?
quinten39 Geplaatst 25 mei 2012 Auteur Geplaatst 25 mei 2012 ja dat weet ik maar als je een wp onderaan heb staan en die wil je zien moet je helemaal naar onder scrollen en daar is zeker geen makkelijker oplossing voor
Fotogravinnetje Geplaatst 25 mei 2012 Geplaatst 25 mei 2012 Als je de naam of een deel van de code weet, kun je ook op de menu-knop drukken en kiezen voor Spel-zoeken
quinten39 Geplaatst 25 mei 2012 Auteur Geplaatst 25 mei 2012 dat wis ik niet dat gaan we proberen dan ben ik eruit bedank
Triskelle Geplaatst 25 mei 2012 Geplaatst 25 mei 2012 (bewerkt) Hallo kan mij iemand uitlegen of het mogelijk is om in de gps62 sneller de wp te zoeken, [...] Ja zeker kan dat. Als je het rijtje waypoints op het scherm hebt staan druk je op de Menu knop en vervolgens kies je voor de optie Spell Search. Dan kun je (een deel van) de naam van het gezochte waypoint invoeren waardoor de lijst korter wordt. Edit: Eigenlijk dus wat Fotogrvinnetje zegt ... ik wordt traag ... zal de warmte zijn 25 mei 2012 bewerkt door Triskelle
Aanbevolen berichten