Spring naar bijdragen

Android App


frou frou

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik heb vorig jaar de geocaching app op mijn htc geïnstalleerd. Het moederbord is onlangs gecrashed en ik ben dus alles kwijt. Nu wil ik de app weer installeren, maar dan moet ik hem weer downloaden?

Er is vast wel iemand in cachend Nederland die mij hiermee kan helpen? :yes:

 

Hartelijke groet,

 

Wil

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Je licentie zit aan je Google account gekoppeld. Als je met dezelfde gegevens je telefoon hebt aangemeld zou je dus alle betaalde apps gewoon moeten kunnen binnenhalen zonder opnieuw te hoeven betalen.

Zoals Antarctica al zei, gewoon in Play Store zoeken naar de app en dan zie je vanzelf of je moet betalen of niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor de snelle reacties. Ik heb dus in mijn playstore gekeken, alle apps die ik ooit heb gedownload zijn terug te vinden, maar NIET die van geocaching.... vandaar dat ik dus verder aan het vragen ben....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor de snelle reacties. Ik heb dus in mijn playstore gekeken, alle apps die ik ooit heb gedownload zijn terug te vinden, maar NIET die van geocaching.... vandaar dat ik dus verder aan het vragen ben....

 

Ik heb het gevoel dat jij niet de app van Groundspeak zoekt ... weet je ook de exacte naam van de gezochte app?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is inderdaad de app die antarctica voorstelt

https://play.google....eocaching&hl=nl

En daar kan ik hem dus netjes kopen. Hij staat (echt) niet in mijn appstore

Ik lees nu wel dat veel mensen andere apps beter vinden dan de app van groundspeak. Ik had altijd wel erg trage verwerking, misschien is het gewoon tijd om een andere app te bekijken.

 

Dank allemaal voor de reacties

bewerkt door frou frou
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...