Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik heb city navigator europa gedownloaed.Het is een img bestand 1.60 gb groot.

Dit heb ik op een sd kaartje geladen ,en in mijn etrex legend hcx gedaan maar het werkt niet.

Staat bij dat dit unlocked is ,en toch,wat doe ik verkeerd,en of hoe krijg ik dit voor mekaar ?

dank bij voorbaad.

Geplaatst

Kaarten moeten in de map /Garmin staan anders ziet je GPS hem niet

Klopt, maar of die map op het apparaat of op de card staat maakt niet uit.

Geplaatst

Bij een Legend HCx kunnen je kaarten alleen maar op sd kaart ;)

Overzetten kan zowel met Mapsource / Basecamp als je favo bestandsbeheerder ( dan moet je wel kiezen voor usb opslag op je Garmin )

Geplaatst (bewerkt)

Is

city navigator europa
niet zo 2009?

Wil je lekker prutsen met kaarten dan haal je toch een kaart bij OFM op.

Voor een geocacher is die Garmin zooi helemaal niet boeiend, het is meer navigatie voor gemotoriseerd verkeer en het is bovendien nog veel te duur ook.

Bij http://sites.google.com/site/openfietsmap/ wordtje alles uitgelegd om een nette kaart in de gpsr te krijgen.

bewerkt door JandeBeHanger
Geplaatst

Is

city navigator europa
niet zo 2009?

Wil je lekker prutsen met kaarten dan haal je toch een kaart bij OFM op.

Voor een geocacher is die Garmin zooi helemaal niet boeiend, het is meer navigatie voor gemotoriseerd verkeer en het is bovendien nog veel te duur ook.

Bij http://sites.google.com/site/openfietsmap/ wordtje alles uitgelegd om een nette kaart in de gpsr te krijgen.

Ik lees nergens waar hij die kaart voor wil gaan gebruiken jij wel?

Geplaatst
Ik lees nergens waar hij die kaart voor wil gaan gebruiken jij wel?

Boeit dat?

Ik wijs gewoon de weg om op een legale manier aan een nette kaart te komen.

Geplaatst

Blijkbaar boeit dat, want

[...]

Voor een geocacher is die Garmin zooi helemaal niet boeiend, het is meer navigatie voor gemotoriseerd verkeer [...]

Geplaatst (bewerkt)

Oh, jij bedoelt zo'n geocacher die snel veel oppikkers met de auto wil doen en dat laat routeren via een Garmin kaart zonder al te veel storende details zoals bospaden enzo.

bewerkt door JandeBeHanger
Geplaatst

Sommige mensen gebruiken een GPS ook voor andere doeleinden dan geocaching. -zucht-

Kom anders even kletsen in het café...

Geplaatst

Oh, jij bedoelt zo'n geocacher die snel veel oppikkers met de auto wil doen en dat laat routeren via een Garmin kaart zonder al te veel storende details zoals bospaden enzo.

train3.jpg

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...