bastos Geplaatst 19 mei 2012 Geplaatst 19 mei 2012 Ik heb city navigator europa gedownloaed.Het is een img bestand 1.60 gb groot. Dit heb ik op een sd kaartje geladen ,en in mijn etrex legend hcx gedaan maar het werkt niet. Staat bij dat dit unlocked is ,en toch,wat doe ik verkeerd,en of hoe krijg ik dit voor mekaar ? dank bij voorbaad.
antarctica Geplaatst 19 mei 2012 Geplaatst 19 mei 2012 Is dat oficieel gekochte software (dan kun je contact zoeken met Garmin) of illegaal gedownloade software (dan gaan we niet op je vraag in)? Antarctica
bastos Geplaatst 19 mei 2012 Auteur Geplaatst 19 mei 2012 Oké,zal wel contact zoeken met garmin ,bedankt.
Bolle1961 Geplaatst 19 mei 2012 Geplaatst 19 mei 2012 Kaarten moeten in de map /Garmin staan anders ziet je GPS hem niet
Triskelle Geplaatst 19 mei 2012 Geplaatst 19 mei 2012 Kaarten moeten in de map /Garmin staan anders ziet je GPS hem niet Klopt, maar of die map op het apparaat of op de card staat maakt niet uit.
Bolle1961 Geplaatst 19 mei 2012 Geplaatst 19 mei 2012 Bij een Legend HCx kunnen je kaarten alleen maar op sd kaart Overzetten kan zowel met Mapsource / Basecamp als je favo bestandsbeheerder ( dan moet je wel kiezen voor usb opslag op je Garmin )
JandeBeHanger Geplaatst 19 mei 2012 Geplaatst 19 mei 2012 (bewerkt) Is city navigator europa niet zo 2009?Wil je lekker prutsen met kaarten dan haal je toch een kaart bij OFM op. Voor een geocacher is die Garmin zooi helemaal niet boeiend, het is meer navigatie voor gemotoriseerd verkeer en het is bovendien nog veel te duur ook. Bij http://sites.google.com/site/openfietsmap/ wordtje alles uitgelegd om een nette kaart in de gpsr te krijgen. 19 mei 2012 bewerkt door JandeBeHanger
Triskelle Geplaatst 20 mei 2012 Geplaatst 20 mei 2012 Is city navigator europa niet zo 2009?Wil je lekker prutsen met kaarten dan haal je toch een kaart bij OFM op. Voor een geocacher is die Garmin zooi helemaal niet boeiend, het is meer navigatie voor gemotoriseerd verkeer en het is bovendien nog veel te duur ook. Bij http://sites.google.com/site/openfietsmap/ wordtje alles uitgelegd om een nette kaart in de gpsr te krijgen. Ik lees nergens waar hij die kaart voor wil gaan gebruiken jij wel?
JandeBeHanger Geplaatst 20 mei 2012 Geplaatst 20 mei 2012 Ik lees nergens waar hij die kaart voor wil gaan gebruiken jij wel? Boeit dat? Ik wijs gewoon de weg om op een legale manier aan een nette kaart te komen.
Triskelle Geplaatst 21 mei 2012 Geplaatst 21 mei 2012 Blijkbaar boeit dat, want [...] Voor een geocacher is die Garmin zooi helemaal niet boeiend, het is meer navigatie voor gemotoriseerd verkeer [...]
JandeBeHanger Geplaatst 21 mei 2012 Geplaatst 21 mei 2012 (bewerkt) Oh, jij bedoelt zo'n geocacher die snel veel oppikkers met de auto wil doen en dat laat routeren via een Garmin kaart zonder al te veel storende details zoals bospaden enzo. 21 mei 2012 bewerkt door JandeBeHanger
Casteel Geplaatst 21 mei 2012 Geplaatst 21 mei 2012 Sommige mensen gebruiken een GPS ook voor andere doeleinden dan geocaching. -zucht- Kom anders even kletsen in het café...
Triskelle Geplaatst 21 mei 2012 Geplaatst 21 mei 2012 Oh, jij bedoelt zo'n geocacher die snel veel oppikkers met de auto wil doen en dat laat routeren via een Garmin kaart zonder al te veel storende details zoals bospaden enzo.
Aanbevolen berichten