Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

ooo een probleem! :yes: Hebben we een tb en nog wel die van het Bussie van Barney en dan vergeten wij het nummer op te schrijven. Stom stom stom want nu zit hij alweer in een andere catche en dat kunnen we nu niet melden. ;) Heeft iemand een idee hoe dit op te lossen?

Heb ondertussen Barney al een mail gestuurd maar nog niets terug gehad.

petra.

Geplaatst
vergeten wij het nummer op te schrijven.

En dacht je dat een ervaren geocacher een archief bij hield van travelbbugnummers?

Ik dacht het niet!

Zodra je er 10 of meer van die dingen gehad hebt, dan is een of meer van die dingen niet interesant meer.

Geplaatst
ooo een probleem!  :crybaby:  Hebben we een tb en nog wel die van het Bussie van Barney en dan vergeten wij het nummer op te schrijven. Stom stom stom want nu zit hij alweer in een andere catche en dat kunnen we nu niet melden.  ;)  Heeft iemand een idee hoe dit op te lossen?

Heb ondertussen Barney al een mail gestuurd maar nog niets terug gehad.

petra.

Tjonge wat duurt het ook lang voor dat je antwoord krijgt van mij hé. :)

Wij waren ook de hele dag aan het cachen geweest. :dribble:

Inmiddels is het nummer naar je onderweg :yes:

Groeten Barny

Die heel blij is dat het bussie weer onder weg is

Geplaatst
Wij waren ook de hele dag aan het cachen geweest. :)

Inmiddels is het nummer naar je onderweg

Ugh, ik dacht dat de "ervaren" geocacher het travelbugnummer altijd op z'n hand of op een vozzelig papiertje schreef. :eek:

Geplaatst
Wij waren ook de hele dag aan het cachen geweest. :dribble:

Inmiddels is het nummer naar je onderweg

Ugh, ik dacht dat de "ervaren" geocacher het travelbugnummer altijd op z'n hand of op een vozzelig papiertje schreef. :eek:

als Als je mijn handschrift heb gelezen in 1 van je cache’s dan moet je weten dat het echt niet meer te ontcijferen :eek::rolleyes: is vandaar dat je een copy tag er bij krijgt met het nummer er op :)

Barny

Geplaatst
He jdeb wat heeft die hantekening te betekenen :) ,Delfzijl is niet zo ver en zeker ut drentHe niet. :eek:

gr twinlife

Lachuh!

Ik wil echt niet op de fietse naar Delfzijl!

I rij liever een rondje IJsselmeer!

Geplaatst
Lachuh!

Ik wil echt niet op de fietse naar Delfzijl!

I rij liever een rondje IJsselmeer!

Ik hoop dat de wind zijn best doet en jou het ijsselmeer in blaast. :eek:

gr twinlife :)

Geplaatst

ja ik heb het ook niet op gegeven en dus keurig het nummer van Barney ontvangen. Bedankt, Toppie :) en ja ik had je gemaild en voor het geval dat dus niet werkte het ook maar hier neer gezet.

Het weekend was geloof ik wel productief want wij waren niet de enige sufferds maar dus duidelijk ook niet de enige cachers. Nu maar hopen dat het weer leuk blijft dan volgen er vast nog veel van die weekenden waarin we veel kunnen cachen en dan maar hopen dat we geen nummers vergeten. :eek:

Geplaatst

Eh ja, ik was 1 van die sufferds die ook vergeten was het nummer op te schrijven :) , nadat we gistermiddag een TB hadden opgepikt en vervolgens in een andere cache hadden gedropt.

Verder is Delfzijl niet ver met de auto, gisteren nog wezen cachen daar en ik heb het zelfs eens heen en terug geschaatst vanuit Groningen.

Geplaatst
Verder is Delfzijl niet ver met de auto, gisteren nog wezen cachen daar en ik heb het zelfs eens heen en terug geschaatst vanuit Groningen.

Kijk dat bedoel ik maar jdeb dit zijn de echte. :)

En dearhunter heb jij het nummer inmiddels alweer?

gr twinlife

Geplaatst
Nog geen nummer, mail is gister verstuurd, dus ik moet nog maar even afwachten  :eek:

Anders kun je het misschien bij de zebravinkjes proberen of die het nummer nog hebben,zij hebben namelijk de TB in Noordoost 2 geplaatst.

gr twinlife :)

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...