Spring naar bijdragen

Inloggen


Geoklop

Aanbevolen berichten

Het is me nu onderhand wel duidelijk :blush: en ik ga hem zeker nog een keer "echt loggen" volgens de regels....en zal die andere als not found neer zetten als dat nog kan

Het was alleen een vraag omdat ik het een tijdje niet meer had gedaan en even niet meer wist van hoe en wat vandaar deze vraag maar ben nu volledig weer aan de bak.. dus dat moet helemaal goed komen :thumbup:

 

in iedergeval iedereen bedankt voor zijn of haar eerlijke antwoord ( ik kan zeker wel tegen kritiek :yes: )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

.......in iedergeval iedereen bedankt voor zijn of haar eerlijke antwoord ( ik kan zeker wel tegen kritiek :yes: )

 

Eigenlijk waren reacties meer feedback gericht op de volgende vragensteller in het topic en een persoonlijke mening c.q. overweging voor cachers in het algemeen.

Niet zozeer bedoeld als 'harde kritiek' op jou als topic starter alleen. Mijn verontschuldiging als dat wel zo overkwam :)

 

 

 

 

 

Edit: Oeps voor 'reacties' moet 'mijn' staan, zie ik nu...

bewerkt door Sivota
Link naar opmerking
Deel via andere websites

.......in iedergeval iedereen bedankt voor zijn of haar eerlijke antwoord ( ik kan zeker wel tegen kritiek :yes: )

 

Eigenlijk waren reacties meer feedback gericht op de volgende vragensteller in het topic en een persoonlijke mening c.q. overweging voor cachers in het algemeen.

Niet zozeer bedoeld als 'harde kritiek' op jou als topic starter alleen. Mijn verontschuldiging als dat wel zo overkwam :)

haha zo kwam het bij mij niet binnen hoor maak je maar geen zorgen :no: ook ik bedoelde het in het algemeen en ik kan best wel tegen "harde kritiek" hoor :yes: ik vind als je het niet vraagt dan kom je er niet achter en zo leer je ook niks...mij is altijd geleerd.. een domme vraag is een niet gestelde vraag.. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedenk alleen wel wat je gaat doen met iemand die behalve zijn pen ook zijn fototoestel is vergeten, of iemand die de cache niet kon pakken in verband met muggles, of de cacher die de container zeer accuraat kan beschrijven omdat hij hem vanuit de auto heeft zien liggen, of de cacher die op een regenachtige Tweede Pinksterdag willekeurige found-logs op internet gaat plaatsen.

 

Ik ben het absoluut eens met de stelling dat dat het hele fundament onder het spel weghaalt. Aan de andere kant: als er mensen zijn die op die manier het spel willen spelen, dan moeten ze dat (tot op zekere hoogte) toch zelf weten? Als die enkeling daar gelukkig van wordt... Het is niet zo dat het aantal founds op de een of andere manier je iets oplevert... Zo had ik laatst een mystery cache waarbij de FTF was gelogged door iemand die hem had proefgelopenn. Persoonlijk vind ik dat wat flauw, maaar blijkbaar beleven sommige spelers het spel anders dan zoals het bedoeld is. Leven en laten leven wat mij betreft. Er zijn voldoende deelnemers die gewoon plezier beleven aan het volgen van de regels...

 

Maar goed, de discussie begint nu aardig van de oorspronkelijke vraag af te glijden... ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo had ik laatst een mystery cache waarbij de FTF was gelogged door iemand die hem had proefgelopenn. Persoonlijk vind ik dat wat flauw, maaar blijkbaar beleven sommige spelers het spel anders dan zoals het bedoeld is. Leven en laten leven wat mij betreft. Er zijn voldoende deelnemers die gewoon plezier beleven aan het volgen van de regels...

 

Met het verschil dat een FTF(First to Find) niet tot de fundamentele spelregels van geocaching bijGroundspeak behoort.Dit spel element is doorgeocachers aan het spel toegevoegd en is door Groundspeak niet in deguidelines opgenomen...

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...