elisa1955 Geplaatst 5 mei 2012 Share Geplaatst 5 mei 2012 (bewerkt) MIjn probleem is, ik wilde graag mijn berichtje aanpassen, maar ik kan mijn eigen berichtje niet meer inkomen, om het te herschrijven. Of om het eventueel te verwijderen? Bij het bedoelde bericht staat geen edit icoontje! Wie weet raad? 5 mei 2012 bewerkt door elisa1955 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
@rend Geplaatst 5 mei 2012 Share Geplaatst 5 mei 2012 Volgens mij kun je na een bepaalde tijd je eigen bericht niet meer aanpassen. Is enige tijd geleden medegedeeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Heracross Geplaatst 5 mei 2012 Share Geplaatst 5 mei 2012 Ik heb het even getest, ik kan een logje van ruim 2 jaar geleden nog bewerken. Is de cache niet gelocked door de reviewers? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antarctica Geplaatst 5 mei 2012 Share Geplaatst 5 mei 2012 Ik heb het even getest, ik kan een logje van ruim 2 jaar geleden nog bewerken. Is de cache niet gelocked door de reviewers? Volgens mij bedoelt TS een berichtje op het forum, niet een log bij een cache. Antarctica Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
elisa1955 Geplaatst 5 mei 2012 Auteur Share Geplaatst 5 mei 2012 (bewerkt) Ik heb het even getest, ik kan een logje van ruim 2 jaar geleden nog bewerken. Is de cache niet gelocked door de reviewers? Volgens mij bedoelt TS een berichtje op het forum, niet een log bij een cache. Antarctica klopt! Als ik hier een berichtje achterlaat, kan ik in ongeveer 5 min nog een edit aanbrengen. Denk ik na een uurtje ik wil het toch even anders neerzetten, dan is een edit niet meer mogelijk. Volgens mij kun je na een bepaalde tijd je eigen bericht niet meer aanpassen. Is enige tijd geleden medegedeeld. Jammer, heb ik zeker gemist , dan moet ik hier maar mee leven en nog beter nadenken! 5 mei 2012 bewerkt door elisa1955 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antarctica Geplaatst 5 mei 2012 Share Geplaatst 5 mei 2012 Kun je niet een PM naar een moderator sturen? Antarctica Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden