meelhopper Geplaatst 14 april 2012 Geplaatst 14 april 2012 Als ik via de profielpagina van een cacher een mail wil zenden, hoef ik geen kopie ervan. Steeds moet ik de optie: "Email me a copy of this message." uitvinken. Is er een manier om dit standaard uit te zetten??
Linkalovers Geplaatst 14 april 2012 Geplaatst 14 april 2012 Misschien is dit een oplossing: maak een regel (rule) in je email programma, filter op onderwerp met 'Copy of email' en verplaats bericht naar de 'Prullenbak' (of zoals ik naar folder 'Geocache')
Team Gelaen Geplaatst 14 april 2012 Geplaatst 14 april 2012 Op zich een goeie vraag. Zelf stuur ik niet zo veel mail via die optie en vink ook normaal die optie uit. Jan
Linkalovers Geplaatst 14 april 2012 Geplaatst 14 april 2012 Zojuist even mijn eigen regel/filter/rules bij Ziggo webmail bekenen en heb de onderstaande regels: Van - bevat - Geocaching >> verplaats naar folder Geocaching Onderwerp - bevat - Geocaching >> verplaats naar folder Geocaching Van - bevat - Groundspeak >> verplaats naar folder Geocaching Onderwerp - bevat - [Geo] >> verplaats naar folder Geocaching
Team Gelaen Geplaatst 14 april 2012 Geplaatst 14 april 2012 ja, dat is een workaround inderdaad. Maar ik pak het liever aan aan de bron, zolang dat niet via een instelling kan vink ik die optie wel uit.
DanPan Geplaatst 14 april 2012 Geplaatst 14 april 2012 Eventueel een suggestie indienen bij Groundspeak, dit kan hier.
Aanbevolen berichten