miracles65 Geplaatst 24 juni 2015 Geplaatst 24 juni 2015 Ik heb al enkele weken een probleem met GCtour. Op een Duits forum vond ik de opllossing die ik graag met jullie wil delen.Zeker ommdat het lijkt dat de maker van GCtour Martin Georgi er niet meer aan lijkt te werken. http://www.swissgeocacheforum.ch/forum/topic/12191-gctour-funktioniert-nicht-mehr/ post #15Krijg jij ook de foutmelding "fn dateFormatConversion: no dateformat found: 'null'"Bij mij werkte deze oplossing.Sluit Firefox af.Open het volgende bestand met KLADBLOKC:\users\GEBRUIKERSNAAM\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\-vreemde map met letters en cijfers-\gm_scripts\GC_Tour\gctour.user.jsMogelijk wil je eerst dit bestand hernoemen om het makkelijk te kunnen terugzetten.Gebruik de menuoptie Bewerken > VervangenZoeken naar:date_format = $('select#ctl00_ContentBody_uxDateTimeFormat option:selected', response_div).val(); Vervangen door: date_format = $('select#SelectedDateFormat option:selected', response_div).val(); Sla het bestand op.Open Firefox opnieuw en kijk of GCtour weer werkt. Veel plezier met GCtour
Bloodwoosj Geplaatst 25 juni 2015 Geplaatst 25 juni 2015 Ik heb deze aanpassing afgelopen week ook doorgevoerd.Ik kreeg nergens een foutmelding, maar GC Tour was niet meer in staat GPX-en te laden of een tour of listing af te drukken.Nadat ik genoemde aanpassing (regel 2773 trouwens) had uitgevoerd werkte alles weer naar behoren.Ik had hem gevonden op een ander duitstalig forum Greetz Bloodwoosj.
miracles65 Geplaatst 25 juni 2015 Geplaatst 25 juni 2015 Mooi Bloodwoosj. Er komt vast weer een moment dat GC.com haar website vernieuwt en dat GCtour weer niet werkt. hopelijk hebben die Duitsers dan weer de oplossing voor ons bedacht! Laten wij het hier dan delen. Tot dan!
dhaeyer Geplaatst 29 juni 2015 Geplaatst 29 juni 2015 Hallo iedereen, wanneer ik de coords van een tour via GC Tour wil downloaden krijg ik een GPX error. Iemand een idee wat er aan de hand is? Negeer mijn vraag. Ik had de vorige posts niet gezien.
ikke Geplaatst 29 juni 2015 Geplaatst 29 juni 2015 Hier het zelfde. Wat een gek*t iedere keer. Helemaal als je net een hele tour hebt gepland en wil inladen en uitdraaien.
miracles65 Geplaatst 30 juni 2015 Geplaatst 30 juni 2015 @ikke, heb jij de vorige posts gelezen. Met mijn (geleende) tip kan het bij jou ook mogelijk opgelost zijn.
ikke Geplaatst 11 september 2015 Geplaatst 11 september 2015 Een vlugge poging gedaan, maar dat is het ook niet. (volgens mij had ik die regel al eens aangepast) Later nog maar even goed bekijken en nog es proberen.
miracles65 Geplaatst 26 oktober 2015 Geplaatst 26 oktober 2015 En wederom is GCtour ermee gestopt te werken. Kan iemand mij vertellen bij wie het nog werkte en tot wanneer. Ik heb het idee dat het onbruikbaar is geworden door de wisseling van zomertijd naar wintertijd afgelopen zondag. Ik ben bezig geweest allerlei instellingen op mijn profielpagina ("preferences" oftewel "instellingen") aan te passen v.w.b. de datumnotatie en tijdnotatie.Gegoogled maar blijkbaar heeft (nog) niemand over dit probleem geschreven. De foutmelding die ik krijg is:TypeError: $lnkConversions is undefined
miracles65 Geplaatst 26 oktober 2015 Geplaatst 26 oktober 2015 (bewerkt) Ik heb de oplossing mogen ontvangen van SjefkeP, die dit forumdraadje las. Ook mocht ik de oplossing van hem hier delen zodat een ieder weer kan genieten van GCtour. Open (wederom net als in een eerdere post in dit draadje) het volgende bestand met KLADBLOKC:\users\GEBRUIKERSNAAM\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\-vreemde map met letters en cijfers-\gm_scripts\GC_Tour\gctour.user.js Op de regels 8202 t/m 8204 de tekst in de rood gemarkeerde tekst wijzigen....$lnkConversions = $('a#ctl00_ContentBody_lnkConversions', element).first().attr("href");geocache.lat = $lnkConversions.split("lat=")[1].split("&")[0];geocache.lon = $lnkConversions.split("lon=")[1].split("&")[0];...veranderen in...$lnkConversions = $('a#ctl00_ContentBody_uxViewLargerMap', element).first().attr("href");geocache.lat = $lnkConversions.split("lat=")[1].split("&")[0];geocache.lon = $lnkConversions.split("lng=")[1].split("&")[0]; Bij mij werkt het weer. 26 oktober 2015 bewerkt door miracles65
Bloodwoosj Geplaatst 27 oktober 2015 Geplaatst 27 oktober 2015 Bedankt voor het delen miracle65 Probleem blijkt niet in de omschakeling van zomer naar wintertijd gezeten te hebben maar in een wijziging in de pagina-opmaak betreffende de notatiewijze van coördinaten benodigd voor het omzetten van 32-bits versie naar 64-bits versie.Zie http://forums.groundspeak.com/GC/index.php?showtopic=335611
miracles65 Geplaatst 27 oktober 2015 Geplaatst 27 oktober 2015 Klopt Bloodwoosj. Ook van die 32 en 64 bits had ik gelezen maar begreep er niet veel van. Doet er ook niet toe.Ik ga me vanavond wel abonneren op dit forum (https://geoclub.de/forum/viewtopic.php?f=117&t=52080&start=530), waar nu al 2x een goede oplossing vandaan is gekomen.
ikke Geplaatst 27 oktober 2015 Geplaatst 27 oktober 2015 Ik heb het verandert, maar het lijkt nog steeds niet te werken. (het werkt heel sporadisch, maar dat was voor deze verandering ook al)
miracles65 Geplaatst 27 oktober 2015 Geplaatst 27 oktober 2015 Beste Ikke, Firefox afgesloten en opnieuw gestart?
Aanbevolen berichten