Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik ben sinds kort in bezit van een Oregon 450T en hiervoor had ik een Etrex HTC.In de Etrex kon je een persoonlijke welkoms tekst instellen,ik had hier mijn e-mail adres in gesteld zodat in geval dat ik hem verloren zou hebben men naar mij kon mailen.

In de Oregon kan ik deze optie niet vinden.

Geplaatst

Aangepast opstart bericht: Deze functie is handig voor het toevoegen van informatie in het geval dat het toestel wordt verloren ( en gevonden wordt door een eerlijke vinder...). Sluit de Oregon aan op een computer (USB mass storage modus) en zoek het bestand [Oregon station]: \ Garmin \ startup.txt Open het bestand "startup.txt" in een teksteditor zoals kladblok. Onderaan dit bestand vervang je "schrijf hier je bericht" door een persoonlijke tekst (bvb naam en telefoonnummer) Je kan meerdere regels tekst toevoegen indien je dit wenst. De tekst die je invulde zal worden weergegeven bij het opstarten van het toestel. Het aantal seconden dat het aangepast opstart-bericht word weergeven kan je wijzigen in de lijn <display=15> (bvb: <display=5> het bericht verschijnt voor 5 seconden). Opmerking: de opstarttijd zal stijgen met het aantal seconden dat werd ingevuld; een waarde tussen 7-15 seconden is een redelijke instelling.

Geplaatst

Ik heb hier mijn telefoonnummer in staan en werd laatst nog gebeld door de ober van een restaurant toen ik mijn Oregon daar had laten liggen. Nu stond mijn telefoon uit, maar ik ontdekte dat ik mijn Oregon miste ongeveer tegelijk met dat ik mijn telefoon aanzette en de gemiste oproep zag.

Kortom, het werkt!

• 3 months later...
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...