Spring naar bijdragen

Multi Met Onbereikbaar Wp


De 4kantjes

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Voor een groot deel ben ik het met team WilP eens dat onverwachte problemen het geocachen leuk maken.

En met een drie sterren terreinwaarde kun je inderdaad wel een moeilijkheid tegenkomen

Aan de andere kant wordt deze cache niet echt als uitdaging gepresenteerd, maar als mooie wandeling in de natuur en is de moeilijkheid spontaan ontstaan.

Er wordt redelijk wat melding van gedaan, dus een echt onverwacht probleem is het niet, wanneer je wat logs leest

 

Wij gingen inderdaad voor de wandeling, van 7 km, die we met de kinderen nog niet kunnen doen. Voor hen is 5km de max (ze zijn 5 en 6). Bovendien hadden we nog een tocht van 5 km. gepland.

Uit de logs haal ik niet dat wp3 dusdanig onbereikbaar is, maar haalde ik dat het de afgelopen tijd hoogwater was, en dat het daaraan zou liggen. Aangezien het alweer een tijdje droog is...

 

Ik zou het hier persoonlijk aardiger vinden wanneer er toch een vermelding was dat laarzen uitkomst kunnen bieden.

Afhankelijk van de situatie ter plekke zou ik zelf eventueel het waypoint verplaatsen, hoewel de meeste loggers het niet zo'n bezwaar lijken te vinden.

Dat zou voor mij ook wel tellen. Je zet zo'n tocht immers uit om anderen een plezier te doen

Overigens zie ik ook dat er al eens een needs maintenance log was, maar dat de CO alles weer in orde vindt.

Tja, dan is het standpunt van de CO m.i.duidelijk...

 

Ik had die maintenance logs niet gezien. Mij gaat het inderdaad om je beschrijving hierboven: voor wie doe je de cache? Doe je dat voor de avonturiers die een uitdaging zoeken, of wil je een mooi natuurgebied laten zien. In het eerste geval graag een kleine heads-up, zodat ik me kan voorbereiden, juiste spullen mee kan pakken, of kan besluiten hem te laten liggen. In dit geval ging ik uit van de 2e situatie.

En ja, dat je dan eens wat onverwachts tegenkomt maakt het wel onvoorspelbaar en leuk. Alleen is dit niet meer onverwacht, maar een duidelijk bewuste keuze van de CO.

 

Maar goed, zoveel mensen, zoveel meningen, dat blijkt wel uit alle reacties op mijn vraag. Aangezien de CO inderdaad wel duidelijk is in zijn mening, de cache (weliswaar op basis van gokken) gevonden kan worden, en dit m.i. toch niet aangepast zal worden (asl in: het WP verplaatsen), stel ik voor het hierbij te laten.

 

Wat mij betreft is mijn vraag beantwoord. Dank voor jullie mening!

 

Gr,

Mark

 

P.s. het betreft inderdaad de genoemde cache.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij gingen inderdaad voor de wandeling, van 7 km

 

Ik snap helemaal waar je staat. Juist omdat er zoveel verschillende soorten geocaches zijn is het fijn om van te voren te weten waar je aan toe bent. Sommige cachers houden van ingewikkelde dingen tijdens het lopen.. en dat kan ik ook leuk vinden ALS ik de cache daarop uitzoek. In dit geval klopt er gewoon iets niet (OF het WP OF de omschrijving/moeilijkheidsgraad) en de CO vind dat prima/leuk. Blijkbaar is het simpel genoeg om het volgende WP te gokken dus ik zou me er verder maar niet druk over maken. De cache heeft een mooi aantal favo's dus blijkbaar is alles bij elkaar toch de moeite waard :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...