Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hoe lang gaat een Etrex die tamelijk intensief gebruikt wordt ongeveer mee? Het rubber van mijn etrex laat voor de tweede keer los. Als ik rechts in- of uitzoom gaat het apparaat uit. Zou het nog de moeite van het repareren waard zijn?

Geplaatst (bewerkt)

Rubbertje laat los van je zweet. Met een beetje plakken kun je dit herstellen. Uitvallen is wat meer serieus.

Is het niet de batterij klemmetjes die een beetje bijgewerkt moeten worden ? Oplaadbare bats zijn nl net iets kleiner wat snel tot uitval leidt.

bewerkt door thex
Geplaatst

Rubbertje laat los van je zweet.

Dit lijk me sterk, de etrex serie is toch waterdicht tot x-meter. Bij mij laat het rubber van mijn etrex legend hcx ook voor de 2e keer los, maar heb nog nooit een meter zweet in mijn handen gehad. :blink:

Geplaatst

Rubbertje laat los van je zweet. Met een beetje plakken kun je dit herstellen. Uitvallen is wat meer serieus.

Is het niet de batterij klemmetjes die een beetje bijgewerkt moeten worden ? Oplaadbare bats zijn nl net iets kleiner wat snel tot uitval leidt.

Bedankt voor de tip. Ik zal de batterijklemmetjes is bekijken.

Geplaatst

maar heb nog nooit een meter zweet in mijn handen gehad. :blink:

Ik zou haast willen zeggen ... sukk.. In het zweet zitten zuren, en die tasten het rubber aan. Zuren van onze huid maken wel meer dingen kapot. Heeft niets te maken met waterdichtheid. Je mag er van mij best op kwijlen als je wilt.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...