Spring naar bijdragen

Favorite Waardering


bertien

Aanbevolen berichten

 

Daar heb je inderdaad een punt. Maar het belangrijkste is toch het absolute aantal. Dat aantal is wat afgedrukt wordt in de kolom op de site of in GSAK.

 

Vraag was dit ;

Is er ook een mogelijkheid om de aantal found (logs) in verhouding met het aantal toebedeelde favorites te zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Is er ook een mogelijkheid om de aantal found (logs) in verhouding met het aantal toebedeelde favorites te zien.

Je kunt wel zien als je op het aantal ontvangen favorites klikt hoeveel procent dat is tov de aantallen logs.

Ik kan me zo voorstellen dat een cache die door 50 mensen bezocht is en 40 favorites (80%) heeft ontvangen hoger in de lijst staat dan een cache die 200 logs heeft en 50 favorites (25%) heeft!

Wat ik ermee wil bereiken is dat ik juist die toppers eruit kan halen en op mijn verlanglijst kan zetten "to do"

Mvg Bertien

Ja hoor dat kan zeker. Google op het volgende: " favorites statistieken" en je komt op de juiste pagina met info. Een PM account bij geocaching.com is hier wel voor nodig.

-Hemma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lijkt me niet. een cache door 100 mensen gelogd met 50 favo's geeft een waardering van 50%. Een cache gelogd door 40 mensen en 30 favo's geeft 75 %. Dus de laatste krijgt een betere waardering van alle bezoekers dan de eerste. Dat is een eerlijker beeld hoe de cache ervaren wordt.

bewerkt door bertien
Link naar opmerking
Deel via andere websites

lijkt me niet. een cache door 100 mensen gelogd met 50 favo's geeft een waardering van 50%. Een cache gelogd door 40 mensen en 30 favo's geeft 75 %. Dus de laatste krijgt een betere waardering van alle bezoekers dan de eerste. Dat is een eerlijker beeld hoe de cache ervaren wordt.

 

Behalve als die 50 favo's zijn uitgebracht door de laatste 50 cachers die pas een favo konden geven na het uitkomen van de favo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...