Spring naar bijdragen

Datum Loggen


haakmeer

Aanbevolen berichten

Waarom loggen sommige teams, als ze bv een FTF gevonden hebben, 2 dagen voordat de cache uitkomt?

Hebben ze dan voorkennis gehad? of willen ze dan persee onderaan het lijstje staan.

Om inhoudelijk antwoord te geven met een ervaring; Mijn eerste FTF was die van de Carpoolcache in Maarssen. Ik had geen gps bij me, had er geen idee van of er daar een cache zou liggen, maar ben op goed geluk maar eens naar het fietsenhokje gelopen. En ja hoor, daar lag een potje voorzien van goodies, potlood en logboekje. Embleempje van .com erbij, dus ik dacht; Bingo! Dat dacht ik nog een keer toen bleek dat ik de eerste in dit boekje was. Een week of twee later pas kwam de cache online, en heb ik dit verhaal ook zo neergepend. Ik ben in het logboekje FTF, wat de rest van de wereld daar mee doet boeit me voor geen kant. Ik ben geen puntjes- noch een goudjager. En wie zich er werkelijk druk om maakt dat ik onterecht FTF ben zou ik zeggen; Get a life... Oftewel, trek er lekker op uit met vrienden en ga doosjes zoeken :D

 

En wat is nu de moraal van dit verhaal?

Ja, je hebt een FTF indien je handelt zonder voorkennis of krijg maar allemaal de ..... want ik doe toch wat ik wil.

Onder het mom van, want ik doe niet aan puntjes/ goud jagen dus de rest is ....

Jammer, want we kunnen er juist met zijn allen op ons eigen manier lol aan beleven als we eens niet alleen aan ons zelf zouden denken maar ook aan een ander.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

FTF? Tja dat kan alleen maar vanaf moment van publiceren.

En als het een "ere" cache is dan hebben wij er ook geen enkel probleem mee dat diegene de FTF krijgt.

Waar we meer problemen mee hebben is dat men een FTF wil halen en dan met 60 km/u door een 30 km/u zone scheurt. Of over hekken klimt waar dat niet mag. Of, nouja vul maar in.

 

Groeten van de Duifjes

(die ook wel eens de auto ergens neerzetten waar dat niet mag, maar in ieder geval proberen om geen hinder te veroorzaken) Oja, en dan nog... uiteindelijk is het gewoon een puntje meer voor de gevonden caches, toch?

bewerkt door Duifjes
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom loggen sommige teams, als ze bv een FTF gevonden hebben, 2 dagen voordat de cache uitkomt?

Hebben ze dan voorkennis gehad? of willen ze dan persee onderaan het lijstje staan.

Om inhoudelijk antwoord te geven met een ervaring; Mijn eerste FTF was die van de Carpoolcache in Maarssen. Ik had geen gps bij me, had er geen idee van of er daar een cache zou liggen, maar ben op goed geluk maar eens naar het fietsenhokje gelopen. En ja hoor, daar lag een potje voorzien van goodies, potlood en logboekje. Embleempje van .com erbij, dus ik dacht; Bingo! Dat dacht ik nog een keer toen bleek dat ik de eerste in dit boekje was. Een week of twee later pas kwam de cache online, en heb ik dit verhaal ook zo neergepend. Ik ben in het logboekje FTF, wat de rest van de wereld daar mee doet boeit me voor geen kant. Ik ben geen puntjes- noch een goudjager. En wie zich er werkelijk druk om maakt dat ik onterecht FTF ben zou ik zeggen; Get a life... Oftewel, trek er lekker op uit met vrienden en ga doosjes zoeken :D

 

En wat is nu de moraal van dit verhaal?

Ja, je hebt een FTF indien je handelt zonder voorkennis of krijg maar allemaal de ..... want ik doe toch wat ik wil.

Onder het mom van, want ik doe niet aan puntjes/ goud jagen dus de rest is ....

Jammer, want we kunnen er juist met zijn allen op ons eigen manier lol aan beleven als we eens niet alleen aan ons zelf zouden denken maar ook aan een ander.

Ik kan niet goed inschatten hoe serieus je met dit antwoord bent, en ik begrijp de strekking van je reactie ook niet helemaal. Dat hoeft niet aan jou te liggen ;) Mijn moraal is; IK maak me niet druk om een FTF, EN ik maak me niet druk om mensen die zich daar wel druk om maken. Ik trek er liever met leuke mensen op uit om een hoop lol te beleven. Verder no offence naar wie dan ook :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...