Spring naar bijdragen

Samen Een Cache Plaatsen.


keske27

Aanbevolen berichten

Hallo all,

 

Er is op het forum al menig maal gesproken over:

 

Kan hier geen Box ipv een micro?

De cache pagina is wat eenvoudig opgebouwd, kan dit niet leuker/beter?

Waarom hier een puzzel-cache en geen leuke Multi?

 

Kortom waarom dit hier en waarom niet daar??

 

Nu heb ik het idee opgevat om met bijvoorbeeld één cacher uit de buurt een

cache te maken en te plaatsen.

Twee zien namelijk meer dan één en hebben ook diveren andere ideeën.

 

Op deze manier word het dan mogelijk dat de kwaliteit van de

caches omhoog zal gaan!!??

Dus geen cannister meer achter een paal op een hondenuitlaatveldje.

 

Maar een mooi uitgewerkte cachepagina over bijvoorbeeld een molen,

waarbij er aan alles gedacht is.

 

Ik hoop binnenkort iemand te vinden waarmee ik zo'n cache kan maken.

 

Maaaaaaaaaaaar ja ook hier zit weer een maar aan ;-)

Als ik de persoon gevonden heb dan zal ik hem vragen of hij het idee

doorgeeft aan een andere cacher naar zijn keuze.

En dat hij dan met hem/haar hetzelfde doet.

 

Zie het als een soort kettingcache plaatsen.

 

Ik hoor/lees graag van jullie in een reactie op dit draadje.

 

Vriendelijke Cache groeten,

 

Keske27

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hallo all,

 

Wie wil er met mij een cache plaatsen in "Westland" ?

 

Het hoeft natuurlijk niet vanuit "Westland" te starten,

maar er zijn zat cachers die een ander nog niet zo ervaren

cacher uit kunnen nodigen om samen een cache te plaatsen.

 

Misschien een idee om dit op te pakken per provincie??

 

Vriendelijke Groet,

 

Kees

bewerkt door keske27
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kees, als ik je goed begrijp wil je dat wij (ouwe rotten) zo'n nieuwe kneus adopteren zodat die met z'n dure aaifoon ook een leuke cache kan leggen?

Ik wil wel zo'n yup mee op sleeptouw nemen; als ie maar geen haast heeft: een topcache kost minstens een jaar voorbereiding (inclusief het inmasseren op het forum).

Heb je haast en wil je snel iets ergeens neerkwakken, dan moet je niet bij mij zijn!

PN

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kees, P.N

 

Als ik je goed begrijp wil je dat wij (ouwe rotten) zo'n nieuwe kneus adopteren zodat die met z'n dure aaifoon ook een leuke cache kan leggen?

 

Wij als (ouwe rotten) kunnen op deze manier een nieuwe cacher in ieder geval vertellen dat cachen met een echte GPSer beter gaat dan met een aaifoon.

 

Ik wil wel zo'n yup mee op sleeptouw nemen; als ie maar geen haast heeft: een topcache kost minstens een jaar voorbereiding (inclusief het inmasseren op het forum).

 

Als men een topcache wil plaatsen is dit zeker het geduld waard

 

Heb je haast en wil je snel iets ergeens neerkwakken, dan moet je niet bij mij zijn!

 

Ik heb wel de tijd en wil met je mee denken over een nieuwe cache

 

Maar ik ben van mening dat je binnen een paar maanden ook wat leuks kan verzinnen

 

PN Keske27

bewerkt door keske27
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar als je dan opbouwende feedback geeft en je wordt bijna afgeschoten nodigt het ook niet uit een newbee te gaan helpen. Dit helaas recent zelf ondervonden. Gelukkig vaker het tegenovergestelde meegemaakt maar toch.

:beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een goed idee om weer eens wat geocaches te maken van kwaliteit, maar helaas denken vele cachers maar aan 1 ding, zoveel mogelijk puntjes scoren en het liefst het raam uitgegooide caches is een must.

 

Multi's worden niet meer gelopen, omdat ze het coordinaat van de cache al in de gps hebben staan, en ze lopen dan wel 5 multi's van 5 km of langer op een ochtend.

Mystery's worden niet meer opgelost, want de coordinaten vliegen rond over het internet.

 

 

Nee, ik (Meer) denk dat de mentaliteit van vele cachers moeten worden veranderd in gewoon lekker cachen, genieten van de wandeling en het natuur, ipv alleen maar puntjes scoren.

 

En laten we het dan maar niet hebben om de FTF jacht, als dolle stieren gaan ze op pad en regels worden dan totaal aan de kant gelegd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind jammer dat er zo negatief over de cachers word gepraat en natuurlijk zijn er cachers die alleen voor de aantallen gaan (ik ook wel eens) maar er zijn er genoeg die niet "vals" spelen en genoeg enthousiaste en goede leggers en volgens mij doe je deze sport voor je zelf en niet om andere er is genoeg keuze wil je puzzelen dat kan, maar mooie wandeling ook..

 

Over t begin van dit forum namelijk het samen neerleggen vind ik slim want dan word er zeker over na gedacht en ook beter gecontroleerd en (waarschijnlijk) onderhouden. Ik zelf bv heb al maanden mischien jaren een goed idee. Coördinaten van elk wp staan al opgeslagen spullen verzameld maar t echt schrijven en plaatsen van de cach komt er niet van geen druk achter dus doe t niet-lid dat zal bij mij de grootste reden voor samen werken zijn en om ideeen te vergelijken (trouwens idee is in park uithof in den haag mocht iemand geroepen voelen tot samenwerking)

 

Groet frezona

 

En mensen niet zo negatie is een spelletje en let lekker op wat je zelf berijkt en niet de ander

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo all,

 

Even het balletje weer omhoog gooien!!

 

Groet,

 

Keske27

 

Misschien is het tijd om een lijst te maken wie hier aan mee wil doen deze op forum te zetten zodat iedereen weet waar en wie er mee doen

bewerkt door hooningkorf
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...