Spring naar bijdragen

Corrected Coordinates Komen Niet In Gps?


elisa1955

Aanbevolen berichten

Hoe kan dit??

 

Opeens krijg ik met de ColaradoExportBeta.gsk de gecorrigeerde coordinaten niet meer in de gps, ook de notes komen er niet meer in de gps te staan.

Ook heb ik nog de macro GarminExport.gsk geprobeerd, maar ook met deze macro lukt het niet.

 

Een paar dagen geleden ging het nog goed, en ik heb niets veranderd aan de instellingen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Lukt het wel om een selectie te maken, van bijvoorbeeld je corrected en deze dan te verzenden naar de GPS met de optie Gps=> send waypoints?

Zo doe ik het altijd en heb nog nooit problemen gehad met het niet doorkomen van gegevens.

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat snap ik dan weer niet. Als ik een selectie maak van mijn DB met alle corrected (standaard opgeslagen, dus geen extra werk) dan laad ik via GPS en send waypoint al mijn corrected inclusief alle data in alle extra velden mee, dus ook mijn usernotes met opmerkingen, bonusgetallen puzzeloplossingen e.d.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vreemd vreemd,ook op die manier lukte het niet, misschien iets niet goed gedaan, daar ik het probeerde vlak voor ik weg wilde!

 

Maar wat ik nu denk is het volgende:

 

ik heb vandaag weer een macrootje met caches naar de gps verzonden, en de vorige niet leeg/weggehaald.

 

NU kwamen de corrected caches wel keurig in de gps!!

 

Dus opnieuw de caches van gisteren geprobeerd er weer in te zetten, maar toen gebeurde het zelfde als gisteren, géén corrected en notities bij caches.

 

Ik vermoed nu dat er een beschadiging ergens in het geheugen zit, daar ik in het verleden ook wel eens een serie caches erin had gezet, en die waren dan opeens verdwenen! Nu ik dit zo schrijf zou je haast denken dat het spookt in de gps!!

 

Maar het blijft vreemd natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...